TT Arena Motosiklet ile Gidiş

Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar.

Bugün ilk defa motosikletim ile TT Arena'da maç izlemeye gideceğim. Daha önce bunu yapmış ya da düzenli olarak yapanlara birkaç sorum olacak.

Öncelikle motoru nereye park ediyorsunuz? İspark varmış sanırım metroda, stadın otoparkı da varmış ya da karşı mahalle var sanırım seçenek olarak.

Kask ve ceketi emanet edebilecek bir yer var mı, yoksa onlarla mı giriyoruz stada?

Cebimizde anahtar vs. ile girebiliyor muyuz stada?

Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Mecidiyeköy ali samiyen kapandıktan sonra tt arenaya bir sezon anca gidebilildim ulaşım ve maç çıkışları sorun oluyordu bir kez motorla gittim yolun karşındaki mahellede bir otoparka bıraktım sorun olmadı ama aklim orda kaldı maç boyunca bence toplu taşıma kullan it kopuk çok orda
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Biraz gec bi cevap olucak ama yinede yaziyim. Son sezon komple motorla gittim. Normal stadin otopark girisini gectikten sonra vip giris var kapida guvenlik fln durur hep. Hic ikileme direk bas gir iceri yokusu cikip direk sol tarafa demirlerin önune birakabilirsin. Direk guney tribunun arkasi oluyo. Kaski motoruna kilitleyebilirsin. Montla gir hicbi problem olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
6
Cevaplarınız için teşekkür ederim hocam, sağ salim gittik, izledik, yendik :)

Yaya üstgeçidinin oraya demirledim. Kask ve montla girdim stada, allahtan yanım boştu, oraya koydum, sıkıntı çekmedim.

Bir dahakine dediğiniz yeri denerim, teşekkür ederim.
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
31
bende pazar gunu maca gıttım ama son anda yetıstım hıc dıkat edemedım. motosıklet parkı bende cok merak edıyorum nereden gırılıyor nereye park edılıyor ayrıyetten otobusle geldık motorla gıtmeyı cok ıstıyorum yener unver arkadasımıs nereden gırdın nereye park ettın cevaplarsan sevınırım ıyıaksamlar.
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
6
bende pazar gunu maca gıttım ama son anda yetıstım hıc dıkat edemedım. motosıklet parkı bende cok merak edıyorum nereden gırılıyor nereye park edılıyor ayrıyetten otobusle geldık motorla gıtmeyı cok ıstıyorum yener unver arkadasımıs nereden gırdın nereye park ettın cevaplarsan sevınırım ıyıaksamlar.

Dediğim gibi hocam, Seyrantepe üst geçidinin oraya kilitledim, kalan yolu yürüdüm.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Benim dedigimi yapin arkadaslar. Eger vip ye girmezseniz stadin altindaki otoparkada koyabilirsiniz motosiklete ucretsiz. direk asansore yakin biyere birakabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst