- Katılım
- 18 Tem 2016
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
Bugün ilk defa motosikletim ile TT Arena'da maç izlemeye gideceğim. Daha önce bunu yapmış ya da düzenli olarak yapanlara birkaç sorum olacak.
Öncelikle motoru nereye park ediyorsunuz? İspark varmış sanırım metroda, stadın otoparkı da varmış ya da karşı mahalle var sanırım seçenek olarak.
Kask ve ceketi emanet edebilecek bir yer var mı, yoksa onlarla mı giriyoruz stada?
Cebimizde anahtar vs. ile girebiliyor muyuz stada?
Şimdiden teşekkür ederim.
Bugün ilk defa motosikletim ile TT Arena'da maç izlemeye gideceğim. Daha önce bunu yapmış ya da düzenli olarak yapanlara birkaç sorum olacak.
Öncelikle motoru nereye park ediyorsunuz? İspark varmış sanırım metroda, stadın otoparkı da varmış ya da karşı mahalle var sanırım seçenek olarak.
Kask ve ceketi emanet edebilecek bir yer var mı, yoksa onlarla mı giriyoruz stada?
Cebimizde anahtar vs. ile girebiliyor muyuz stada?
Şimdiden teşekkür ederim.