mc_gokhan Katılım 14 Tem 2008 Mesajlar 11 15 Tem 2008 #21 keşke banada denk gelse böle bi vatandaşşş çok isterdimmmmm....:mrgreen:
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 15 Tem 2008 #22 verilmişti ama hatırlamak iyi oldu bendeen çok aynayı buktukten sonra transalp'cı iki eliyle ayna düzelmeya çalışırken kafaya attığı tokat manyaktı
verilmişti ama hatırlamak iyi oldu bendeen çok aynayı buktukten sonra transalp'cı iki eliyle ayna düzelmeya çalışırken kafaya attığı tokat manyaktı
satoyama Katılım 13 Eyl 2006 Mesajlar 4,669 Motosikleti Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200 15 Tem 2008 #23 o mobiletin aynısından memlekette arkadaşın dedesinde vardı 40 ı geçmez
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 16 Tem 2008 #24 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Rigel' Alıntı: Hondanın anahtarını alıp atması çok iyi... Genişletmek için tıkla ... hayır hayır ensesine attığı tokat güzeldi..::144::
Rigel' Alıntı: Hondanın anahtarını alıp atması çok iyi... Genişletmek için tıkla ... hayır hayır ensesine attığı tokat güzeldi..::144::
Süvarİ2 Katılım 10 Nis 2008 Mesajlar 786 16 Tem 2008 #25 güzelmiş kardeş sayende güldük ben sweverim öyle tipleri