Transalp'çiler uymayın siz onlara...

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Verildi ama cok komık ya en cok depoya bısı damlatıyo ya 1 damla ona cok guılmustum :)
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
evet verilmişti arkadsların dedgi gbi ama tekrar izlemiş hatrlamıs olduk sagolun :) süper bişi ya plaka yok tanımlayıcı hiç bişey yok öle olsa bnde radarla dalga gecerm tabe :D
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika ya ..
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
ilk defa izliyorum paylaşım için sağol ,,,,,,,e komik ne diyilirki
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
367
ulem transalp kunlanmayı bılmyıo adam mal mıdır nedir :D :D yat üstüne olay biter :D :D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
verilmişti ama ben yine çok keyif aldım..

sanırım "manyak motorcu" gibi bir başlık altında verilmişti... olsun beee, eğlendik işte..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
verilmişti ama ben yine çok keyif aldım..

sanırım "manyak motorcu" gibi bir başlık altında verilmişti... olsun beee, eğlendik işte..

Akıllı birşeyede benzemiyor zaten:cherry:
Sanırım bir flim sahnesinden falan alıntı galiba ama hangisi:silent:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
mobilettinimm özledim geçen seneyi yaff mobilet benim olmasada .. :p daha önce verilmüştü ama paylsm için tsk.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hoşmuş sayende epey güldüm. kaskı da çok şekermiş hele o ağzındaki kürdan.
teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst