Trakyali arkadaslar lutfen buraya :)))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
o zaman bende yazayim.kirklareli/pinarhisar
yaza iletisime gecerek toplu geziler yapariz trakyada.bence cok iyi olur.sizce nasil olur ???
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
24
ben kırklareli merkezden, arkadaslar ! ilerleyen günlerde tanışma ve gezi olayları yaparız.. tabi biras daha kalabalık olmak lazım !
yok mu başka şopaaaaaar :) :) :)
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
8
slm geçlik bende malkaralıyım sanırım trakyadan sayılıyor :=))))
bide bağcılar ateştuğlada oturan varmı..? motor hakkında yardıma ihtiyacım var..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Scud kardesim bende bulgar gocmeniyim.annemin dedeleri gelmis.(yani bayagi bi olmus)neyse ben turlar konusunda ciddiyim.yaza bulusur geziler yapariz.umarim fazla hacim farki yoktur motorlar arasinda :p.ha birde motorlarinizin markasini yazarsaniz sevinirim ...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
61
ben aslen kırklareli'li 10 yıldır lüleburgaz'lıyım (işim gereği)
adiyin bakalım bea kuralım büyük bi organizasyon , yapalım güzel geziler:cherry:
bütün trakyalılar hadiyin bre:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
yakisir bea $oparciklar,ustune bide gobecik atariz :p bu arada cok pis roman oynarim :D:D
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Trakyali arkadaslar topic cok bos kaldi beaa.biseycikler yazinda dolsun birazcikk.yaza toplu geziler yapacazmi.bi cevap yazin artik yaa
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Anne tarafım Selanik göçmeni, az miktarda Trakya kanım var (damat duyunca oynuyorum :p).
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
taışma sayfasındasınız lütfen il guruplarında yazışın.
sevgilerimle,
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst