- Katılım
- 30 Kas 2005
- Mesajlar
- 397
geldim beyav
tekirdağ/saray
ama istanbulda yaşıyorum
tekirdağ/saray
ama istanbulda yaşıyorum
$opar adam eglenceli adamdir.her kapi gicirtisina oynar,dunya yansa gider gobek atar =))DeepShock' Alıntı:benim de annemin tarafında var selanik göçmenliği.selvio mu neydi tam hatırlamıyorumben de diyorum bu şoparlık ruhu nerden geliyo.1yıl önce öğrendim de:mrgreen:
SmirnouF' Alıntı:$opar adam eglenceli adamdir.her kapi gicirtisina oynar,dunya yansa gider gobek atar =))
bende dobrich'ten (TX)dico307' Alıntı:selam bende bulgaristan göçmeniyim