Trakyali arkadaslar lutfen buraya :)))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende tekirdağ/çerkezköy babamın tarafı bulgar göçmeni anne kırklareli/vize ben ehliyet alıyım size katılıyorum...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hakkatten layynn ne oluyo topic cok gerilere dusuyo,yukarilara cikarmak icin ne cekiyoz bea ?trakyalilar bu kadar mi ?
Yaza gezi planlarina baslayalim artik ne dersiniz.bi seyler yazin artik
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
47
benim de annemin tarafında var selanik göçmenliği.selvio mu neydi tam hatırlamıyorum:) ben de diyorum bu şoparlık ruhu nerden geliyo.1yıl önce öğrendim de:mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
DeepShock' Alıntı:
benim de annemin tarafında var selanik göçmenliği.selvio mu neydi tam hatırlamıyorum:) ben de diyorum bu şoparlık ruhu nerden geliyo.1yıl önce öğrendim de:mrgreen:
$opar adam eglenceli adamdir.her kapi gicirtisina oynar,dunya yansa gider gobek atar =))
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
47
SmirnouF' Alıntı:
$opar adam eglenceli adamdir.her kapi gicirtisina oynar,dunya yansa gider gobek atar =))



valla aynen öyle.bugün tv de izledim.şoparların barakaları yıkılıyordu.önce çok sinirlendiler,protesto ettiler fakat sonra dayanamayıp göbek attılar.koptum onlara:queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Bende Egelİyİm ?
Baba Tarafi Aydin ?
Anne Tarafi Tavas ?
Ben Denİzlİ ?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
66
Bende burdayım...Tekirdağlıyım beyav kızanlar.
ama istanbulda oturuyorum.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
bende babaeski buyukmandıra tur olursa cıkarız tura bu arada topicks cok bos kalmıs foto koyun varsa
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ayde bre!!

Anne Edirne-Meriç
Baba Kırklareli-Babaeski
Ben Tekirdağ

Full+full trakyalı bir aile..:cherry:


Malkara-keşan yolu, dıttırı dıt dııt.. :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst