trafikten düşürme hurdaya çıkartma işlemi

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar olayı şöyle özetleyeceğim bilgisi olan arakadaş yardımcı olursa bir süprizle karşılaşmamak babında nelere hazırlıklı olmam gerektiği ve eksiklerimi neler onlar hakkında bilgi bekliyorum


2006 model bir scooter var üzerime kayıtlı

scooter istanbulda değil hurdaya ayrılmış vaziyette başka bir memlekette.

tüm evrak ve plakası bana gönderildi

vergi borcu yok!

ama muayene hiç yapılmamış

sigortası var.!

tescili beşiktaş ilçe emniyette yapmıştık işlemi yine oradamı yapmak gerekli?

trafikten düşürtüp hurdaya ayırma işlemi yapacağım

neler yapmam nereye müraccaat etmem lazım.
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
81
Slm ruhsat ve plakayı trafik tescile götürün trafikten men edicem hurdaya ayıracam deyin size yardımcı olacaklar ama cemiyetten ek 1 isteyebilirlerde oda 25 lira tabi bide yardım parası isteyebilirler 15 lira ve sonunda hurdaya ayırırlar.
:cat:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
borcu yoktur kağıdı almayı unutma.
muayene sigortaya bakmıyolar hurdaya ayırma işleminde
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
o işler öyle değilmiş beyler..

bugün ki yaptığım işlemler. (hurdaya ayırma)

-3 gün önceden internetten randevu aldım. (kendi bağlı olduğum ilçeye)
-bugün gidip ilk önce vergi dairesinden borcum varmı yokmu sorguladım.(yokmuş)
-trafik müşavirine gidip gerekli ek ler ve dilekçeyi yazdırdım. (20tl)
-trafik şubeye girdim gerekli imzaları attım, evrakları teslim ettim, plakayı teslim ettim.
-yeni ruhsat kağıdı çıkartıldı. (70tl)
-yarın gidip bana verecekleri yeni tescil belgesi ve evrağı alıp vergi dairesinden düşüreceğim.

işlem tamam.


devlet formaliteleri ile geçirecek yer arıyor! hurdaya çıkarılan bir araca neden yeni ruhsat çıkartılır? yazık değil mi?:pr:
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
o işler öyle değilmiş beyler..

bugün ki yaptığım işlemler. (hurdaya ayırma)

-3 gün önceden internetten randevu aldım. (kendi bağlı olduğum ilçeye)
-bugün gidip ilk önce vergi dairesinden borcum varmı yokmu sorguladım.(yokmuş)
-trafik müşavirine gidip gerekli ek ler ve dilekçeyi yazdırdım. (20tl)
-trafik şubeye girdim gerekli imzaları attım, evrakları teslim ettim, plakayı teslim ettim.
-yeni ruhsat kağıdı çıkartıldı. (70tl)
-yarın gidip bana verecekleri yeni tescil belgesi ve evrağı alıp vergi dairesinden düşüreceğim.

işlem tamam.


devlet formaliteleri ile geçirecek yer arıyor! hurdaya çıkarılan bir araca neden yeni ruhsat çıkartılır? yazık değil mi?:pr:

Yeni Ruhsat mı? O neden ki?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Yeni Ruhsat mı? O neden ki?

aynen öyle! yeni ruhsat basıcaklar yarın alıcam vergi dairesi ruhsatı alıcak mı yoksa evraklarımı alıcak bilmiyorum.

motorun ruhsatı eski tip ruhsattı belki onun için formaliteler ülkesinde normal.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
aynen öyle! yeni ruhsat basıcaklar yarın alıcam vergi dairesi ruhsatı alıcak mı yoksa evraklarımı alıcak bilmiyorum.

motorun ruhsatı eski tip ruhsattı belki onun için formaliteler ülkesinde normal.
Sonuç ne oldu ? paylaşırsanız iyi olur !.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim de bir hurdaya ayırma işlemine ihtiyacımız var. Ortağı olduğum şirket, elemanlardan birine ait sukutırı satın almış 4-5 yıl önce. Parası ödenmiş ama eleman sağır-dilsiz olduğu için noter "tercüman olmadan işlem yapmam" diye tutturmuş, dolayısıyla devir işlemi gerçekleşmemiş ve motosiklet halen bu kişinin üzerine kayıtlı. (Noterin tavrını da anlayamadım. Eleman sadece sağır dilsiz; vesayete ihtiyaç duyacak bir durumu yok. Motosiklet ve otomobil ehliyeti var, engelli olmayan birçok kişiden daha çok kafası çalışıyor ve aklı başında; "bu motosikleti satıyorum" diye yazılı onay verip imzayı atması yeterli olmalıydı. İlla ki tercüman gerekiyorsa ailesinden birisi de bu tercümanlığı yapardı.) Motosiklet şu anda kullanılır durumda değil ama birkaç kere tamirciye götürülmüş, parça alınmış, üzerinde 200-250 liralık yeni parça ve lastik var. Bir de motosikletin ruhsatı kayıp. Durduğu yerde masraf. Çünkü çalışmadığı için muayenesi eksik ama vergisi ve sigortası ödeniyor. Ya motoru elemana vereceğiz, "motor senin, al götür ne istiyorsan yap biz karışmıyoruz" diyeceğiz, ya da bir şekilde motosikletin hurdaya ayrılmasına yardımcı olacağız. Sizce biz nasıl bir yol izlemeliyiz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst