- Konu Yazar
- #1
Motosiklet sürücüsüyüm bir tane yaşlı bir adam sinyal vermeden kenara sıkıştırdı az kalsın kaza yapacaktım arkasında 35-38 yaşlarında kızı falan vardı neyse tartıştık herkesin içinde çarşıda hakaret etti ama ben ona yaşlı (orta yaşlı) ve yanında kızı var diye vurmadım yoksa çok sıska ve zayıf birisiydi tamam abi kusura bakma dedim ve şimdi bu kadar anlayışlı olduğum için kendime kızıyorum o hakaretleri kendime yediremiyorum 27 yaşında bir genç ne olursa olsun herkesin içinde o hakaretleri duymaması lazımdı diyorum. O kadar sakin nasıl olabildim kendime de hayret ediyorum kendimi çok kötü hissediyorum sizce orada onun ağzına bir tane çakıp yere un helvası gibi sermeli miydim bu travmadan nasıl kurtulacağım.
Not : Vursaydım eğer bu seferde kendi kendime şunu derdim : ''Sen nasıl bir insansın çelimsiz, zayıf bir adamı kızının önünde dövdün''
İşin içinden çıkamıyorum o hakaretleri niyee duydum diye kendimi suçluyorum, iyi niyetli olduğum dövüş yanlısı omadığım için kendimi suçluyorum..
Eğer dövseydim motosikletli serseri yaşlı adamı dövdü derlerdi..
Not : Vursaydım eğer bu seferde kendi kendime şunu derdim : ''Sen nasıl bir insansın çelimsiz, zayıf bir adamı kızının önünde dövdün''
İşin içinden çıkamıyorum o hakaretleri niyee duydum diye kendimi suçluyorum, iyi niyetli olduğum dövüş yanlısı omadığım için kendimi suçluyorum..
Eğer dövseydim motosikletli serseri yaşlı adamı dövdü derlerdi..