- Katılım
- 10 Haz 2016
- Mesajlar
- 615
Ben silah taşımam ama bu orta doğu ülkesinde, bu şartlarda evde bir adet olsa fena olmaz, yeri gelir aileni evinde koruyamayacak duruma düşersin burası o potansiyelde bir yer, kolluk güçlerinin sadece güçlüyü koruduğu ortamda sıradan bireylerin herhangi bir teminatı yok maalesef. Yolda da mecbur kalmadıkça, yani durduğum yerde bana saldıran birisi olmadıkça kimseyle kavga etmem. Ama şimdi olayla ilgili çoğu kişinin hoşuna gitmeyecek bir perspektif oluşturmak istedim...
Düşünün motosikletinizle gidiyorsunuz, birisi sizi sıkıştırıyor, hatta bir hareket yaptı, zor kurtardınız. Bunun üzerine kornaya bastınız bir bip yaptınız farketsin diye. Ama adam hemen yanınıza geldi size "Ne var lan dingil? Ne basıyorsun kornaya o.... ç....?" falan gibi laflar etmeye başladı, sizde yahu bsg başımdan falan deyip kurtulmaya çalıştınız, ama adam takip ediyor yol veriyorsunuz gitmiyor sürekli küfür ediyor vs. Siz iplemeyip kurtarmaya çalışıyorsunuz ama trafikten fırsat bulamıyorsunuz, tam sağdan uzarmıyım diye hızlanırken solunuzdan geldi size bile bile çarptı, yol dışına attı.
Nabzınız uçmuş,yerde acı içindesiniz, arabayla sizi öldürmeye çalışmış birisinin varlığını bir an için unuttunuz ama hemen önünüzde duran arabadaki kapı açılma ve küfür sesleri sizi hızla tekrar olayın içine çekti ayrıca sıcaktan ve stresten ter içindesiniz belki güneş tam da araba tarafından vuruyor ya da yansıyor gözünüzü alıyor, tam göremiyorsunuz ama arabadan inerken adamın elinde bir şeyde var. Aklınıza düzenli olarak arabayla öldürülen motosikletli ve bisikletliler geliyor. Hele bir kaç yıl önce milli bisikletçinin otoyolda ezilip sonra soyulup, üstüne bisiklet parçalarının bile sökülüp yol kenarında cesedinin bırakıldığı haberi okurken dehşete düşmüşsünüz.
Bunlar hızla aklınızdan kayıp giderken birden aklınıza silahınız geliyor. Tekrar hatırlatıyorum, perişan halde yerdesiniz, ilk andan itibaren sürekli size küfür etmiş, üstünüze gelmiş, tehditler savurmuş en sonunda arabayla öldürmeye çalışmış bir kişi tarafından hala öldürülme riski altındasınız, daha vücudunuz sağlam mı? değil mi? bilmeden bir karar vermek zorundasınız. Artık olay ya siz ya o, son gücünüzle çektiniz sıkmaya başladınız, ilk mermiden sonrasını nasıl sıktığınızı hatırlamıyorsunuz, silahtan tık tık seslerini duymaya başladığınızda kendinize geldiniz.
Not: Olay böyle oldu demiyorum. Ama olabilir de.
Bu arada @The Dude ve @Seko da. bu olay üzerinden dikkat çekilmesi gerektiğini düşündüğüm konulara zaten girdikleri için tekrar etmek istemedim. Geniş açıdan bakıldığında tüm bu tekinsiz ortamın sebebi aşağı yukarı The Dude'un anlattığı gibi. Bir ekleme yapmak isterim, Hayatta bazı şeyler çok basittir ama hiç bir sonuç sadece basit bir sebepten ortaya çıkmaz. Etkileşim içinde olan her şeyin ve bireyin birbiri üzerinde bir payı var olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden birisine bir şey söylerken ya da bir eylemde bulunurken ne kadar vaktim varsa o kadar düşünüp herhangi bir olumsuzluğa mümkün olduğunca az etki etmeye çalışıyorum. Herkesin çevresine karşı sorumluluk bilinci içinde yaşadığı bir toplumun ütopyadan ibaret olduğunun da farkındayım. Ama ütopya için çalışmayacaksak yegane ihtiyatla yaşamaya değer nedir?
Saygılarımla.
Düşünün motosikletinizle gidiyorsunuz, birisi sizi sıkıştırıyor, hatta bir hareket yaptı, zor kurtardınız. Bunun üzerine kornaya bastınız bir bip yaptınız farketsin diye. Ama adam hemen yanınıza geldi size "Ne var lan dingil? Ne basıyorsun kornaya o.... ç....?" falan gibi laflar etmeye başladı, sizde yahu bsg başımdan falan deyip kurtulmaya çalıştınız, ama adam takip ediyor yol veriyorsunuz gitmiyor sürekli küfür ediyor vs. Siz iplemeyip kurtarmaya çalışıyorsunuz ama trafikten fırsat bulamıyorsunuz, tam sağdan uzarmıyım diye hızlanırken solunuzdan geldi size bile bile çarptı, yol dışına attı.
Nabzınız uçmuş,yerde acı içindesiniz, arabayla sizi öldürmeye çalışmış birisinin varlığını bir an için unuttunuz ama hemen önünüzde duran arabadaki kapı açılma ve küfür sesleri sizi hızla tekrar olayın içine çekti ayrıca sıcaktan ve stresten ter içindesiniz belki güneş tam da araba tarafından vuruyor ya da yansıyor gözünüzü alıyor, tam göremiyorsunuz ama arabadan inerken adamın elinde bir şeyde var. Aklınıza düzenli olarak arabayla öldürülen motosikletli ve bisikletliler geliyor. Hele bir kaç yıl önce milli bisikletçinin otoyolda ezilip sonra soyulup, üstüne bisiklet parçalarının bile sökülüp yol kenarında cesedinin bırakıldığı haberi okurken dehşete düşmüşsünüz.
Bunlar hızla aklınızdan kayıp giderken birden aklınıza silahınız geliyor. Tekrar hatırlatıyorum, perişan halde yerdesiniz, ilk andan itibaren sürekli size küfür etmiş, üstünüze gelmiş, tehditler savurmuş en sonunda arabayla öldürmeye çalışmış bir kişi tarafından hala öldürülme riski altındasınız, daha vücudunuz sağlam mı? değil mi? bilmeden bir karar vermek zorundasınız. Artık olay ya siz ya o, son gücünüzle çektiniz sıkmaya başladınız, ilk mermiden sonrasını nasıl sıktığınızı hatırlamıyorsunuz, silahtan tık tık seslerini duymaya başladığınızda kendinize geldiniz.
Not: Olay böyle oldu demiyorum. Ama olabilir de.
Bu arada @The Dude ve @Seko da. bu olay üzerinden dikkat çekilmesi gerektiğini düşündüğüm konulara zaten girdikleri için tekrar etmek istemedim. Geniş açıdan bakıldığında tüm bu tekinsiz ortamın sebebi aşağı yukarı The Dude'un anlattığı gibi. Bir ekleme yapmak isterim, Hayatta bazı şeyler çok basittir ama hiç bir sonuç sadece basit bir sebepten ortaya çıkmaz. Etkileşim içinde olan her şeyin ve bireyin birbiri üzerinde bir payı var olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden birisine bir şey söylerken ya da bir eylemde bulunurken ne kadar vaktim varsa o kadar düşünüp herhangi bir olumsuzluğa mümkün olduğunca az etki etmeye çalışıyorum. Herkesin çevresine karşı sorumluluk bilinci içinde yaşadığı bir toplumun ütopyadan ibaret olduğunun da farkındayım. Ama ütopya için çalışmayacaksak yegane ihtiyatla yaşamaya değer nedir?
Saygılarımla.
Son düzenleme: