- Katılım
- 24 Eki 2017
- Mesajlar
- 1,494
Bence bunların hepsi rahmetli barkının söylediği gibi herşey biryerde .... boyutuyla ilgili . Böyle bir his böyle bir kin böyle bir nefret olamaz. Nedir bu trafikteki öfke telaş acelecilik öndekini geçme hevesi e 5 de selektör yapan arabalar yandan giderken dibinize kadar giren kuryeler vs. Milletimizin genel karakteri. Silahlı çatışmaya gelene kadar trafikte okadar yanlış şeyler varki. İnsanlarda gram akıl yok. 3 gündür işe oğlanın scooterı ile gidiyorum hani böyle durma derecesinde trafikte sağdan sağdan 60 70 ile nekadar 150 200 1000 vs varsa ben aracın sağından giderken adam son sürat gelip aracın soluna giriyor sonuç araç beni sıkıştırıyor.. Bukadar düşüncesiz bir toplum olmuşuz. Şu olayı 3 günde heralde 10 kere yaşamışımdır. Hiç akıllarına gelmiyor bir insan evladı arabanın sağına giriyor ben solundan geçmiyim.. Niye çünkü paşaların motoru hızlı güçlü.