trafikte şahit olduğum garip durum

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
mecidiyeköy semalarında :) o meşhur köprü viyadüğünde ilerlerken tam zincilikuyu kavşağına yaklaşırken sağda motorlu trafik polisi abimiz sotede durmuş, saatte 5km hızla akan trafiği gözlüyor bende çağlayandan beri yavaş yavaş emniyet şeridinde peşine takıldığım kawazaki Z1000 (2010 model cillop) le peşpeşe gidiyorum, aramızda birde döküntü kawazaki kl500 var, ben polisin yanına gelince anladım kl500 olduğunu dakikalardır çinli cross diye bakıyordum kuyruğuna :mrgreen:

ileride polis bir harleyli abiyi durdurmuş.. ben ve kawa-z1000 polisi farkedince orta şeride araçların arasına girdik ama polis abi o yaldır yaldır yanan kawa z1000 i taa kaç km öteden görmüştü, zaten birden durma noktasına gelmiş trafiğin arasına dalan polis z1000 nin önüne geçerek yolun kenarını gösterdi. tabi bende yusuf yusuf modundayım dedim eyvah yazacak cezayı.. bu arada delikanlılık yapan kl500 (tam o an anladım kl500 olduğunu:queen:) "bende durayımmı abi dedi!" :mrgreen: polis siz gidin der gibi ikimize işaret etti birde kurye vardı kuryeye bakmadı bile, tabi ben hemen gazladım KL yi solladım bir yandanda gülüyorum, aynadan baktığımda z1000 nin binicisi eldivenlerini çıkartmaya çalışıyordu :mrgreen:

polis resmen ekmeğinde gibi görünen bizelere bişey demedi fiyakalı 2 motoru durdurdu :queen:

1 kurye 1 KL ve bir ben ucuz atlattık, gerçi viyadüg üstünde emniyet şeridi yok halat bariyer ve araçların kapısı arasından gidiyorsun ama yinede polisi görünce ortaya dalmıştık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paran var derdin var gardaşım :p ramazan yaklaşıyor...fitre ve zekat uyarısı yapılmıştır belki :p
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
cezayı taylan mı yedi yoksaaaa. bak buna çok gülerim işteee. :)
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
hehe benzer olayda sürekli benim başıma geliyor. orduda yasıyorum ve burda transalpimi sürerken her polis noktasında çevriliyorum. sürekli kayıt alıyoruz bilmem ne falan diyolar. en sonunda bi polis bize" ya sizin gibi böle her şeyi tamam gözükenleri durduruyoruz sıkıntı olmasın diye " dedi. yani adam bakıyor kask var mont var ehliyetide vardır bunun motorda büyük hemen çekiyor sağa. tam takım olmak hedef yapıyor beni bu nasıl iş anlamadım:)
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
en güzeli ve eğlenceli olanı egzos u patlak, bol duman atan bi mobiletle, üzerinde
t-shirt-şort-terlik 3 lü giyim kombinasyonu ile ordan yardıra yardıra geçmek olsa gerek :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ne diye ceza kesecekki?
güvenlik şeritleri özellikle belirlenmemiş yollarda g.ş ihlali nedeniyle ceza kesilemez.
bence farklı birşey vardır ortada? 'kaç yapıyor olm bu' falan demek için durdurmuştur belki? :p
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
51
Trafik polislerini bu yüzden sevmiyorum.Çoğu şerefini yanına almadan işe çıkıyo
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
2
ben burda bir ayrımcılık göremedim gerekeni yapmış memur zaten biz türk milleti beğenmeyiz hiç bişiyi durdursa neden durdurdu diyoruz durdurmasa gene şikayet ediyoruz ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst