- Katılım
- 13 Kas 2013
- Mesajlar
- 118
Şimdi siz en az iki şerit bir yolda olması gereken hızda ilerliyorsunuz ve sol şeritte giderken önünüze birisi çıkıyor ve sağa geçip size yol vermiyor sizde adam gibi sinyal verip sağa geçiyorsunuz sonra onu geçer geçmez sağ şeritte önünüze birisi çıkıyor sinyal verip sola geçiyorsunuz...
Alın size makas...
Benim söylemek istediğim de bu. Hız sınırlarını aşmadıkça kurallara uydukça makas atmak şerit değiştirmektir patron. Ama bu kanun çıkarsa ve yukarıdaki durumda polisin biri sen makas attın derse ne olacak? Yani saçma bi kural olur diyorum. Zaten tehlikeli araç kullanmak diye bir suç var uygulansa sinyalli sinyalsiz vızır vızır şerit değiştiren insan hayatını tehlikeye atanlara zaten ceza var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
Zaten çıkan haberde kurallara uymadan makas atanlara ceza var diyor kabul ama böylesine göreceli bi durumda da kıl bi polise denk gelip önündeki hıyar yol vermedi sağından geçip tekrar sola geçtin diye 2 yıl hapis cezası almak saçma
Ehliyet kursları hiçbir şey öğretmeden ehliyet verdiği için böyle oluyor işte. Anlattığın şey evet makastır,trafikte kurallara uymadan gitmektir ve bu durumda ceza alırsınız. internet elinizin altında, açıp bir bakın araç geçme kuralları ne? Aracı sağdan geçmek kurallar uygun mu değil mi?