Trafikte gördüğünüz motosikletler?

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bir dost torpili benim motoru almaya giderken ben araba iken Chronix i cektim :D

411253_354482107942614_100001424837577_968692_2129819433_o.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Bu şekilde bariyerlere yakın gitmek tehlikeli değil mi..?


1002430g.jpg


Burda da allah korusun bişey olsa kaçacak yeri yok gibi..sürücü tarafından seyretmesi gerekmez mi? acemiyim...

1002425b.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
istanbul trafiğinde en 'güvenli' ve önünü en rahat görüp ilerleyebileceğin yer tam o çizgi ile bariyerlerin arasındakı boşluk..
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Erhan İstanbul'un her yerinde kullanmak dancer :) sağdan ürkek ürkek giden motorcu görürsem eğer arabayla gidioyorsam mutlaka arkasından gider korumaya alırım kesiştiğimiz yere kadar :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
271
güzel fikir eglenceli olacaktır eminim..yanlız çogu insan nette sahibinden com . da olsun motor plakasını saklar çektigimiz motorların sahipleri resimlerin veya plakalarıon burda paylasılmasını istermi??kesinlikle polemik amaçlı sormuyorum yanlış anlaşılmasın bende çok yerinde ve güzel buldum konuyu bilgi edinmek için sordum soruyu...insallh biri benide çekip koyar istanbul ayazaga :))

ayazağa mı? benim beykent üniv diyosan sen yada ben birbirimizi kesin görmüşüzdür orda :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
valla motorla giderken çekemiyorum ama durup çekicem bir gün herkesi :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Cuma gecesi Kapıkulede ecnebi bir vatandaş :D

imag0233p.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

abowwww
one öle. gt 250 comet forumunda atıp tutan fatandaş değilmi o ninja ile gezen .
cıxs olmamış beğenmedim.kapalı seni bozmuş:D
çıplak güzeldir.özüne dön özüne :)))

Valla bu adam nasil birseydir bende hic yakıştıramadım zaten de arakdasın motoruydu geri verdi :D
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
buda benden olsun selanıkte almanya ya giden iki motor cu sabah saat 6.00..

 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bunlarda Bizim gezilerden bi kaç kare,
Aslında çokça resim var ama dikkat etmemişim niyeyse..

dscf9057p.jpg

dscf9058a.jpg

dscf9060q.jpg

dscf9062o.jpg

dscf9067c.jpg

dscf9075e.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst