Bir dost torpili benim motoru almaya giderken ben araba iken Chronix i cektim
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...42614_100001424837577_968692_2129819433_o.jpg
güzel fikir eglenceli olacaktır eminim..yanlız çogu insan nette sahibinden com . da olsun motor plakasını saklar çektigimiz motorların sahipleri resimlerin veya plakalarıon burda paylasılmasını istermi??kesinlikle polemik amaçlı sormuyorum yanlış anlaşılmasın bende çok yerinde ve güzel buldum konuyu bilgi edinmek için sordum soruyu...insallh biri benide çekip koyar istanbul ayazaga)
Bir dost torpili benim motoru almaya giderken ben araba iken Chronix i cektim
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...42614_100001424837577_968692_2129819433_o.jpg
abowwww
one öle. gt 250 comet forumunda atıp tutan fatandaş değilmi o ninja ile gezen .
cıxs olmamış beğenmedim.kapalı seni bozmuş
çıplak güzeldir.özüne dön özüne))