plaka ha trafikte görülmüş ha burda görülmüş ne değişir ki ?,
Bugün tafikta çok motor gördüm ama bir iki tanesi yedi bitirdi beni
Bir tane Husquvarna supermoto gördüm eridim bittim,süpermoto alasım geldi
2-3 tane hayabusa gördüm (birtanesi bakırköydeydi,aynası yok zannettim ama daha önce görmediğim mermi şeklinde aynası vardı oda çok hoşuma gitti)
cbf 600 ler gördüm bi 5-6 tane sayamadım,yeni kasa eski kasa ortaya karışıktı valla
birkaçtane scooterci gördüm ,emektar aklıma geldi duygulandım biran

Bir tane ninja 250 gördüm yeşil, hemen yanında mv agusta f4 vardı ama bildiğin paramparça olmuş, aynayı tutan tek şey siyal kablosuydu

adam fena düşmüş
Bir adet beyaz f800gs vardı,
Bir tane cbr 1100 xx gördüm adam arkaya topcase taktırmıştı ben pek beğenmedim
ve trafiğin olmazsa olmazı yüzlerce cbf gördüm illaki birtanesi burdandır
topu topu 3-4 tane resim çekebildim,ben telefonun kamerasını açana kadar adamlar uçuverdi gitti zaten,bir ara yanımdan bişey geçti silüetini bile göremedim heralde vardı bi 160 falan fotoları yarın yükliyicem.