Trafikte gördüğünüz motosikletler?

Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
yukarida halatlara tirmanan arabanin oldugu fotograf, bir kac sene once okul cocuklarinin hayatini kaybettigi tramvay kazasi olan yer. yeni onlemlerle yol cok daraliyor, mudahale sart.
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
292
Bugün Pozcu Cebir dershanesi (Eski Test-Teknik) önünde gördüğüm plakasız CBF 150. Üstünde kimse yoktu ama her yerinde sticker vardı. :cherry: Kesin buralardadır. :queen:

3m6lb.jpg

3m6lq.jpg
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
İlk mesajı okusak..
Motosiklet yolda seyir halinde olmalı, park halindeki resimleri eklemeyelim.Trafikteki motosikletlerden sadece korumalıklarına önem gösteren kişilerin fotoğraflarını yayınlayalım.Kaskı olmayan motorcu fotoğrafı paylaşmayalım.
yüklenilen fotoğrafların boyutlarının 600x800ü geçmemesine dikkat edelim eğer birbirini bulan arkadaşlar olursa, fotoğrafların yüksek çözünürlüklü halleri için pm yoluyla iletişim kurabilirler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748




---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

di-U6Z2.jpg

di-CRXX.jpg

di-LSCC.jpg

di-8NVO.jpg

di-I27V.jpg


di-1KJC.jpg


di-VWPO.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

di-ELG9.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trafikte sayılmaz ama:):)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Üstteki motor yoğun trafikte seyir halinde ve çok hızlı gitmekte,,, sanırım :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
çektiğim resimler istanbul içindendir, semt veya yer olarak bilmiyorum, beylikdüzü ile kartal arası heryer olabilir, sabah 8 akşam 6 istanbulun heryerindeyim ben, her an sizide çekebiliirm,
tik yaptı bu olay bana, önceden cep telefonu ile çekmeye çalışıyordum ama kılıftan çıkarana kadar motosikletli gidiyordu,
şimdi fotoğraf makınamı hemen yanımda bulunduruyorum, aynadan veya karşıdan görür görmez çekiyorum,
zevkli olmaya başladı valla..

şimdi burda bu konuyu diger üyelerinde takip etmesi lazım ki çekilip çekilmediğini görmesi lazım...
benden birkaç resim.


di-6UTA.jpg

di-5W8D.jpg

di-SN25.jpg

di-5LOQ.jpg

di-HOFZ.jpg

di-3TJM.jpg

di-0CFK.jpg

di-TRT1.jpg

di-ZVPT.jpg

di-TBNM.jpg

di-C4YN.jpg

di-NBWE.jpg

di-KPDC.jpg

di-HF45.jpg

di-G9QD.jpg

di-BR3F.jpg
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Süper,paylaşıma devam :) bende fotoğraf makinamdan uzak kaldım biraz, yakında yeni fotoğraflar ekleyeceğim :)
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
tek teker yapan kuryeleri videoya cekmek olsun yeni hedeflerimizden birisi de :) ayni gun icerisinde iki denk geldim gecen gun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
13-04-11_1613.jpg


13-04-11_1614.jpg


arabayla giderken duyduğum ses üzerine elim direk telefona gitti : )
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
46
Bu fotoğraflarda plakaları da belli olacak yer alan arkadaşlar fotoğraflarının çekilmesine ve bu foruma konulmasına onay vermişler miydi..?
Böyle bir onay yoksa Asliye Hukuk Mahkemesi'nde buluşabilirsiniz kendileriyle...
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
Bu fotoğraflarda plakaları da belli olacak yer alan arkadaşlar fotoğraflarının çekilmesine ve bu foruma konulmasına onay vermişler miydi..?
Böyle bir onay yoksa Asliye Hukuk Mahkemesi'nde buluşabilirsiniz kendileriyle...

radyo trafik araciligiyla da emniyet seridine girenleri cekip paylasiyorlar surekli sosyal medyada. uyardim ama pek umursamadilar, nasil arastirabiliriz bu konuyu? sakayla karisik soylemistim onceki sayfalarda da yakalamayin kizlarla gezerken diye :)
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
plaka ha trafikte görülmüş ha burda görülmüş ne değişir ki ?,

Bugün tafikta çok motor gördüm ama bir iki tanesi yedi bitirdi beni

Bir tane Husquvarna supermoto gördüm eridim bittim,süpermoto alasım geldi
2-3 tane hayabusa gördüm (birtanesi bakırköydeydi,aynası yok zannettim ama daha önce görmediğim mermi şeklinde aynası vardı oda çok hoşuma gitti)
cbf 600 ler gördüm bi 5-6 tane sayamadım,yeni kasa eski kasa ortaya karışıktı valla
birkaçtane scooterci gördüm ,emektar aklıma geldi duygulandım biran :)
Bir tane ninja 250 gördüm yeşil, hemen yanında mv agusta f4 vardı ama bildiğin paramparça olmuş, aynayı tutan tek şey siyal kablosuydu :) adam fena düşmüş
Bir adet beyaz f800gs vardı,
Bir tane cbr 1100 xx gördüm adam arkaya topcase taktırmıştı ben pek beğenmedim
ve trafiğin olmazsa olmazı yüzlerce cbf gördüm illaki birtanesi burdandır
topu topu 3-4 tane resim çekebildim,ben telefonun kamerasını açana kadar adamlar uçuverdi gitti zaten,bir ara yanımdan bişey geçti silüetini bile göremedim heralde vardı bi 160 falan fotoları yarın yükliyicem.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
resimlerini çekemedim fakat ataşehir hatarında mavi bi 600 rr gördüm aynı gün 2 defa
bide kadıköyde cbf 500 gördüm kızıl renk hatta sürücü de kızıl saçlı bi bayandı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst