- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selamlar;
Dün BÜyükdere cadddesinde İTÜ Ayazağa çatalı önünde tıkalı trafik nedeni ile duruyordum. Sağına bakmayan bir ihtiyar orta boy jipi ile tam ayağımın üzerine sağa kırmış, tekeri ayağımın üzerinden geçti çamurluğuda bacağıma takıldı. Can havli ile (soldan sıkıştığım için) motosikletimi sağa bıraktım. Adama kapısını açıp bağırdım, sonra geri çekilince kaçtı gitti. Arkasından baktım ama o kadar sinirli idim ki plakasını bir türlü aklımda tutamadım. Şimdi Ayağımda (tarakta) daha belirgin bir acı, bacağımda yaralar, berbat olmuş bir pantolon, üzerinden geçilmiş bir ayakkabım var. Plakayı hatırlamıyorum ama yoldaki kameralar ile olayın tespit edilebileceğini düşünüyorum.
Sorularım şunlar;
1 Polise şikayet etsem adam ceza alır mı ? (Açıkçası mesele pantolon ayakkabı değil ayağımda büyük ihtimal iyileşir ama yaptığı şeyin yanına kar kalmasından rahatsız oldum)
2 Ayağımda korumalı bir ayakkabı olsaydı ortaboy bir jip üzerinden geçtiğinde daha iyi bir durumda mı olurdum daha kötü bir durumda mı ?
3 Başına böyle bir şey geldiğinde ne yapmak gerekiyor ?
Teşekkürler.
Dün BÜyükdere cadddesinde İTÜ Ayazağa çatalı önünde tıkalı trafik nedeni ile duruyordum. Sağına bakmayan bir ihtiyar orta boy jipi ile tam ayağımın üzerine sağa kırmış, tekeri ayağımın üzerinden geçti çamurluğuda bacağıma takıldı. Can havli ile (soldan sıkıştığım için) motosikletimi sağa bıraktım. Adama kapısını açıp bağırdım, sonra geri çekilince kaçtı gitti. Arkasından baktım ama o kadar sinirli idim ki plakasını bir türlü aklımda tutamadım. Şimdi Ayağımda (tarakta) daha belirgin bir acı, bacağımda yaralar, berbat olmuş bir pantolon, üzerinden geçilmiş bir ayakkabım var. Plakayı hatırlamıyorum ama yoldaki kameralar ile olayın tespit edilebileceğini düşünüyorum.
Sorularım şunlar;
1 Polise şikayet etsem adam ceza alır mı ? (Açıkçası mesele pantolon ayakkabı değil ayağımda büyük ihtimal iyileşir ama yaptığı şeyin yanına kar kalmasından rahatsız oldum)
2 Ayağımda korumalı bir ayakkabı olsaydı ortaboy bir jip üzerinden geçtiğinde daha iyi bir durumda mı olurdum daha kötü bir durumda mı ?
3 Başına böyle bir şey geldiğinde ne yapmak gerekiyor ?
Teşekkürler.