Trafik yasaklısı bir makina..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yorumlarınız..?? DODGE TOMAHAWK..!!
etrwqc1.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu makina, dodge viper V10 motoruna sahip, 8277 cc motor, 500 Hp gücünde, hız, 300 + Mhp (MİL) ve 555,000 $
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
aldım ben bundan bir ay kullandım beğenmedim sattım desem inanırmısınız bana :mrgreen:

aynası yok apachi motoru bu :cherry:
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Ben de vardı yeni sattım.Satma nedenlerim: vites aralıkları çok uzun sıkılıyorsunuz. 330 u geçmiyor, ona göre yolda fazla yok.

Ayrıca koltuğu çok rahatsız farı da yetersiz. Uzunlar uzun değil kısa sanki.

Arka freni çok iyi tutuyor, ön frene basınca Abs, esd, ccd, tsd, kdm sini geç açıyor.

Karadeniz şivesiyle vap:

Habu nedı la?

Napaysınız?

traşkes
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Buda trafik yasaklı :mrgreen:
205%20t16%20origine%20ouvert.jpg

2297720675_a330970a09.jpg

peugeot-205-t16-2.jpg

Motor Tipi: XU8T Inline-4
Motor Hacmi: 1775 cc / 108.3 cu in
Beygir Gücü: 316.2 kw / 424 bhp @ 7500 rpm
Son Hız: -
0-100 Km. Hızı: -
Ağırlık: 907 kg / 2000 lbs
Dingil Açıklığı: 2540 mm / 100.0 in
Boyu: 3825 mm / 150.6 in
Eni: 1674 mm / 65.9 in
:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
68
555.000 dolar mı 400.000tl ye ferrarı f430 falan var 100.000 verır kendı custom motorunu da yaptırabılırsın :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst