- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba,
Ehliyet kursuna Kadıköy'de yazıldım ama bilmiyordum ki sınavlara orada gireceğim, trafik işlemlerini orada yapacağım ! Kursta söylemedi böyle bir şey. Ben Kağıthane'de oturuyorum, trafik ile ilgili işlemlerimi bu tarafa nasıl aldırabilirim? Şişli'deki trafik şubeden halletsem mesela bir sorun söz konusu olduğunda. Nasıl yapabilirim, bileniniz var mı acaba?
Ehliyet kursuna Kadıköy'de yazıldım ama bilmiyordum ki sınavlara orada gireceğim, trafik işlemlerini orada yapacağım ! Kursta söylemedi böyle bir şey. Ben Kağıthane'de oturuyorum, trafik ile ilgili işlemlerimi bu tarafa nasıl aldırabilirim? Şişli'deki trafik şubeden halletsem mesela bir sorun söz konusu olduğunda. Nasıl yapabilirim, bileniniz var mı acaba?