Trafik Şubesini Değiştirebiliyor Muyuz?

Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Arkadaşlar Merhaba,

Ehliyet kursuna Kadıköy'de yazıldım ama bilmiyordum ki sınavlara orada gireceğim, trafik işlemlerini orada yapacağım ! Kursta söylemedi böyle bir şey. Ben Kağıthane'de oturuyorum, trafik ile ilgili işlemlerimi bu tarafa nasıl aldırabilirim? Şişli'deki trafik şubeden halletsem mesela bir sorun söz konusu olduğunda. Nasıl yapabilirim, bileniniz var mı acaba? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başka bir şehire gittiği için ehliyetini almak için şehirlerarası yolculuk yapanlar var. Yani Kadıköy'e gideceksin başka seçenek yok.
 
Katılım
9 Tem 2010
Mesajlar
94
Arkadaşlar Merhaba,

Ehliyet kursuna Kadıköy'de yazıldım ama bilmiyordum ki sınavlara orada gireceğim, trafik işlemlerini orada yapacağım ! Kursta söylemedi böyle bir şey. Ben Kağıthane'de oturuyorum, trafik ile ilgili işlemlerimi bu tarafa nasıl aldırabilirim? Şişli'deki trafik şubeden halletsem mesela bir sorun söz konusu olduğunda. Nasıl yapabilirim, bileniniz var mı acaba? :)

Hiç bir sorun olmaz ben gaziosmanpaşa dan aldığım ehliyetimi şişliden rahatlıkla çıkartabildim. geçtiğimiz günlerde. plaka tescil işlemleri için yani plakanın kayıtlı olduğu ilçeden yapacaksın plaka araç ile ilgili işlemlerini.

Başka bir şehire gittiği için ehliyetini almak için şehirlerarası yolculuk yapanlar var. Yani Kadıköy'e gideceksin başka seçenek yok.

öyle bir işlem söz konusu değil.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
benim başımada aynısı geldi. yazlıkta yazıldım sakin ve rahat olur dıye ehlıyet kursuna. sonra bır ogrendım sınav ızmır de. yazlıkla sınava gırecegım mesafa 60 kmydı. yapacak bırsey yok gıttım gırdım. bu zaman ıcınde sezon kapandı bu seferde dıreksıyon sınavı ıcınde yazlıga gıtmek zorunda kaldım. onuda hallettım ehlıyetı cıkaracam oturdugum yerden. buradan cıkaramzsın dedıler. ehlıyetınız surucu kursunun baglı oldugu yerden cıkaracaksınız dedıler. aradım suruc kursunu onayladılar. onun ıcınde 45 km yol gıttım geldım.:pr: en sonunda kavustum ama baya maceralı oldu:bounce:
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Ehliyeti aldım ama trafik cezası v.b durumlarda tekrar oraya kadar gideceğiz mesela.. :farao:
 
Katılım
9 Tem 2010
Mesajlar
94
Ehliyeti aldım ama trafik cezası v.b durumlarda tekrar oraya kadar gideceğiz mesela.. :farao:

hayır istediğn vergi dairesine giderek ödemeni yapabilirsin ayrıca neden trafik şubeye gidesinki ptt ler bile ceza işlemlerinde ödemeleri almaktalar :)
diyelim ehliyetini kaptırdın onuda. alıkoyan şubeden alırsın yine. özellikle kadıköy diye bir kaide yok yani.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç bir sorun olmaz ben gaziosmanpaşa dan aldığım ehliyetimi şişliden rahatlıkla çıkartabildim. geçtiğimiz günlerde. plaka tescil işlemleri için yani plakanın kayıtlı olduğu ilçeden yapacaksın plaka araç ile ilgili işlemlerini.
öyle bir işlem söz konusu değil.

Sanıyorum mevcut ehliyeti kayıp vs. gibi bir nedenle tekrar çıkartmak gibi bir şey bahsettiğin. Çünkü ilk ehliyet çıkartırken sadece kursun bulunduğu ilçe emniyetten işlem yapıyorlar. Ben özellikle sormuştum emniyette.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
Sanıyorum mevcut ehliyeti kayıp vs. gibi bir nedenle tekrar çıkartmak gibi bir şey bahsettiğin. Çünkü ilk ehliyet çıkartırken sadece kursun bulunduğu ilçe emniyetten işlem yapıyorlar. Ben özellikle sormuştum emniyette.

:cat: aynen yeni ehliyeti çıkarırken ve evrakları uzatırken memurun ılk sordugu hangı surucu kursu:cherry:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dosyanin ilk acildigi subeyi degistiremezsin , lakin Turkiyenin dort bir yanindaki Trafik subelerinden islem yapabilirsin. Bu sana en fazla bir islemde 24 saat kaybeditirir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst