Trafik sigorta fiyatları (uçuk rakamlar 2014)

Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
sigorta şirketleri için bokunu çıkarttıkları için rekabet kurulu müdehale edip fiyatları düşürecekmiş
http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2014/03/19/trafik-sigortasi-ve-kasko-ucuzlayacak#
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
beyler bu teklifleri nerden alıyorsunuz ya ? benm 2012 cb 125 e hdi 800 tl çıkardı
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
124
Haram zehir zıkkım olsun diyerek yaptıracağız artık napalım. Axa'dan ayın sonunda fiyat alacağım heralde bu sıralar en ucuz axaymış ona göre yaptıracağız artık.
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
2003 model suzuki bandit 600s 3 gün önce yaptım trafik sigortasını şaka gibi ama gerçek 134 TL ödedim.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
bende mecbur dün yaptırdım en ucuz aldıgım fiyat 185 demir sıgortaydı axsa 450 çıkardı diyerleri 204 felan filan
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Valla hocam en kazık bana çoktı galiba. 2013 cbr 125 e 330tl yaptırdım... tabi en uygunu buymuş :):)
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
74
Öncelikle sigortanın adı Karayolları Zorunlu Trafik sigortası, kaçarımız yok hepimiz yaptıracağız..
Bu konu ile ilgili gerek sigortacılar, gerek muameleciler gerekse trafik polislerinin ortak görüşü ;
Son 3 yılda aşırı fiyatlanmasının asıl sebebi, trafik kaza raporlarının kazaya karışan sürücülerin kendilerinin hazırlamasıdır ..
Verdikleri çok basit bir örnek ; Son 3 yılda alkollü olarak maddi hasarlı trafik kazasına karışan yok memlekette :)
Bunun haricinde taraflar kendileri hazırladığı için tutanakları haddinden fazla aracı pert çıkma olayı var ... Aklınıza bile gelmeyen sahtekarlıklar , ve Acenteların kar marjı hırsı da eklenince fiyatlar ister istemez uçuyor ....
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
Valla hocam en kazık bana çoktı galiba. 2013 cbr 125 e 330tl yaptırdım... tabi en uygunu buymuş :):)

hocam keşke araştırıp öyle yaptırsaydınız benimkide cbr125 450 çıkaranda oldu 204 çıkaranda oldu son 185 dahada araştırmadım belki zamanım olaydı daha indirimli bulabilirdim .çok vermişsiniz alt sıgorta aratması yapılınca baya fiyat düşüş ü oluyor bidahaya araştırın derim.
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
370
arkadaslar fiyatin yanina sigorta firmasinin isminide yazarsaniz, sigorta yaptiracaklara daha faydali olur. gecen sene 34plakaya demir sigortadan 140tl ye yaptirmistim . bu sene kurye vatandaslara sorariz artik.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Öncelikle sigortanın adı Karayolları Zorunlu Trafik sigortası, kaçarımız yok hepimiz yaptıracağız..
Bu konu ile ilgili gerek sigortacılar, gerek muameleciler gerekse trafik polislerinin ortak görüşü ;
Son 3 yılda aşırı fiyatlanmasının asıl sebebi, trafik kaza raporlarının kazaya karışan sürücülerin kendilerinin hazırlamasıdır ..
Verdikleri çok basit bir örnek ; Son 3 yılda alkollü olarak maddi hasarlı trafik kazasına karışan yok memlekette :)
Bunun haricinde taraflar kendileri hazırladığı için tutanakları haddinden fazla aracı pert çıkma olayı var ... Aklınıza bile gelmeyen sahtekarlıklar , ve Acenteların kar marjı hırsı da eklenince fiyatlar ister istemez uçuyor ....
Acentelerin kar marjı keşke hayal ettiğiniz gibi olsa
Fiyatlar acentelere daha fazla vermek için yada acenteler daha fazla istediği için yükselmiyor. Aksine fiyatlar arttıkça komisyon oranları düşüyor.özellikle hasar geçmişi kabarık kişi acente il ve markaya göre 300 tl lik poliçeden kazanılana gülersiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
motorum 2010 model cbf 600,
plaka 06,
yaş 35 geçmiş hasar kaydım yok 26 şubatta sompo japan sigortadan 147 tl'ye yaptırdım. :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
4-5 farklı sigorta şirketinden 10 yakın fiyat aldım.. En uygun fiyatı Halk ve HDI verdi..

Halk yaptırayım dedim.

Yaş : 34
İkametgah : Ankara
Motosiklet : Salcano wolf 125cc
Model : 2014
Prim : 185,64-TL
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
370
plaka:istanbul
yaş:24
demir sigorta:158tl
halk sigorta: 180tl
sompo japan: 240-250tl
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
28 Yaşındayım. İlk defa üzerime bir araç kayıtlı. Daha önce hiç üzerime araç yoktu. 2011 model cbf aldım. İzmir'de oturuyorum. Motor da 35 plaka. 240 ile 300 tl arasında fiyat çektiler. Tanıdık bir eksperin arkadaşı sigortacıydı. En ucuz 204 tl ye Axa sigortadan sigorta yaptırdım. Diğerlerine göre nispeten daha uygun.
 
Katılım
25 Mar 2012
Mesajlar
40
Herkese merhaba,

Istanbuldan 34plaka 2013 model cbr250 altyorum p.tesi günü Ankara'da yaşıyorum yaş 25 babam bartında ikamet ediyor yaş 54
Şimdi plaka aynı mı kalsa
Kendi üzerime 06 plakamı yapsam
Yada babam kendi üzerine alıp 74 plaka olsa sigorta açısından hangisi mantıklı olur tabi noterde plaka değişikliği için ödenecek + masrafıda göz önümde bulundurmanızı rica edeceğim.

Cevaplarınızı bekliyorum
Teşekkürler
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
370
direk babanın üzerine alabilirsin motoru ilk alışta. 2 defa ruhsat plaka masrafı etmemiş olursun.
(plaka değişim masrafları/sigortadan edeceğin kâr)=z
z kadar yıldan fazla kullanacaksan motoru kâra geçersin.
bartın ve ankaradaki en düşük sigorta fiyatlarını öğrenmen gerek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst