- Katılım
- 10 Şub 2014
- Mesajlar
- 87
3 gün önce er6f istanbul plaka ve 308 tl en ucuz haliyle hdi sigorta varın siz düşünün
Valla hocam en kazık bana çoktı galiba. 2013 cbr 125 e 330tl yaptırdım... tabi en uygunu buymuş![]()
Acentelerin kar marjı keşke hayal ettiğiniz gibi olsaÖncelikle sigortanın adı Karayolları Zorunlu Trafik sigortası, kaçarımız yok hepimiz yaptıracağız..
Bu konu ile ilgili gerek sigortacılar, gerek muameleciler gerekse trafik polislerinin ortak görüşü ;
Son 3 yılda aşırı fiyatlanmasının asıl sebebi, trafik kaza raporlarının kazaya karışan sürücülerin kendilerinin hazırlamasıdır ..
Verdikleri çok basit bir örnek ; Son 3 yılda alkollü olarak maddi hasarlı trafik kazasına karışan yok memlekette![]()
Bunun haricinde taraflar kendileri hazırladığı için tutanakları haddinden fazla aracı pert çıkma olayı var ... Aklınıza bile gelmeyen sahtekarlıklar , ve Acenteların kar marjı hırsı da eklenince fiyatlar ister istemez uçuyor ....