Trafik sigorta fiyatları (uçuk rakamlar 2014)

Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Yaş:33
Şehir: istanbul
2014 model cbr 250 r

HDİ: 560 TL
Ergo: 499 TL
Anadolu: 494 TL
Axa: 437 TL

en düşük 4 teklif bu.. :pr:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
43
yamaha 125 esd <<sıfır almıs oldugum motor ıcın en uygun hanfı sıgosta sırketı fıyat verebılır acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

demir sigortadan fıyat alabılecegım ıletısım bılgılerı varmı?
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
Ben şimdi sigortayı 300 tl ye yaptırdım diyelim 1 ay sonra motorumu satacağım sigortadan para mı geri alabiliyor muyum?
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
Trafik sigortası gün esaslıdır kulladığınız gün kadar kesinti yapılır, kalan size iade edilir.
sattığınız trafik poliçelerini son bir gün kalsa bile iptal ettirin ki yeni aldınız motorsikletler de hasarsızlık oranları kullanılabilsin. İptal edilmeyen poliçenin hasarszılığını kullanamazsınız..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
benimde önümüzdeki ay sigorta yapmam lazım tvs apache motoruma gecen sene 170 tl verdim alianz nekadar zoruma gidiyor,
geçen sene arkadaşım aynı motor 350 tl yaptırdı benimde yaş 30 plaka 01 hele bakalım ne çıkacak bu sene,
yemin ederim bazen bu ülkeden kaçasım var bu vergiler yüzünden hele benzin fiyatı! arabaya binemiyoruz motorada binemicez artık.:pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

Bu konuyu neredeyse hepsini okudum ama hic bisey anlamadım:) kimisi 55 TL ye yaptım diyor bir başkası 400 tl den ucuz bulamadım diyor, hele bekalim önümüzdeki ay bana ne cikacak.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
4 ay önce kuba kee 100 motorumun sigortası bitti 350 tl fiyat çıkardılar ve yüzde 30 hasarsızlık indirimi var.geçen sene 250 tl ye yaptırmıştım.neymiş zam gelmiş.ulan ındirim olmasa kaç gelecekti acaba 2000 liralık motora.4 aydır sigortasız geziyorum yaptırmayıda düşünmüyorum.zaten evden işe işten eve gidiyorum günde 15 km
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
38
çok ilginç ben 03/11/2014 de yamaha xj6 yatırdım 168.20 tl ergo sigortaya demekki kişiye göre değişiyor
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
22
Arkadaşlar kendim sigortacıyım sormak istediğiniz birşey olursa sorabilirsiniz bunun haricinde bilinmesi gereken birkaç şey olduğunu düşünüyorum,

Eğer ilk motorunzsa fiyatlar yüksek çıkar,
10 yıllık Arabanız uçağınızda olsa ilk olarak motor alıyorsanız yine fazla çıkar
+90 doğumluysanız bazı şirketler size fiyat bile vermez riskli gördüğü için verenlerde yüksek verir

Benden fiyat al ak isteyen arkadaşlar özelden ulaşabilir büyük indirimler yapamasamda nakit ödemelerde ufakda olsa indirim yapmaya çalışırım fakat kart geçecek olursanız şirket tüm fiyatı küsüratına kadar çekdiği için indirimi nakit olarak ben gönderebilirim ama dediğim gibi ufak indirimler yapabileceğim için anca parayı tanımlı bankalardan yada paypay gibi yerlerden gönderebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2015
Mesajlar
7
2 el alacağım istanbul plaka yaş 19 bakalım kaça patlayacak,bu arada bulunduğum ilde sigorta yaptırabilir miyim
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
160
Yaş: 26
Şehir: Aydın
Motor: XJ6 - üzerime kayıtlı ilk motor

Demir sigorta : 129 TL :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Sanırım en düşük fiyat bende.

Yer:İzmir
Yaş:26
Motor: Honda Cb 125e
Firma:Halksigorta

Sigorta tutarı sıkı durun 65 tl :queen:

Zil takıp oynayasım geldi arkadaş.Çünkü geçen sene 120 tl civarına yaptırmıştım.Aynı firma ve sigortadan...
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Çok çeşitli fiyatlar var
55 Samsun plaka Samsunda yaşıyorum yaş 30.
İlk motorum 230 dan aşağı veren yoktu
Forumda Demir Sigortayı okudum ve oradan teklif aldım.
120 TL deyince hemen yaptırdım.
Yinede fazla bence. Ucuz birşey kalmadı.
 
Katılım
5 Eki 2014
Mesajlar
64
Fikir verme açısından bişey paylaşayım,
Yazın aldığım cbr500'ü annemin üzerine yapmıştım, zorunlu trafik sigortası 54 lira çıktı :D

Peki bu gibi durumlarda Allah korusun bir kaza halinde sürücü farklı kişi olduğu için bir sıkıntı yaşama ihtimali varmı acaba?
 
Katılım
18 Haz 2015
Mesajlar
10
2013 model xcity
izmirden ergo sigorta
59 TL ye yaptırdım 2 gün önce çok hesaplı geldi. Ama piyasa çok farklı
tabi İL, yaş, model, sigorta şirkeyi farklılık gösteriyor
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
4-5 yere girdim çıktım, 360dan aşağı inemediler, demir sigorta ile çalışan bi yere girdim 163tl çıkardılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst