- Katılım
- 30 Kas 2005
- Mesajlar
- 397
- Konu Yazar
- #1
salı gunu sabah işe giderken trafık polısı tarafından durduruldum.
ilk önce ehlıyet istedı verdım ehlıyetın a2 oldugunu gorunce ruhsatı istedı verdım. tabı ıhmalkarlıktan motorun muayenesını yaptırmamıstım.hemen ceza kesecegız dedıler.Alttan gırdım ustten cıktım ama fayda etmedı 49 ytl cezayı yazdılar.Bu arada polıs telsızınden sureklı motosıkletlılerı durdurun anonsu gelıyordu neyse Cezayı yıyınce bu işin ihmale gelmeyecegını anladım.
carşamba gunu once cezamı odedım sonrada gıdıp muayeneyı yaptırdım sımdı ıcım rahat ama illede evraklarımızı tamalamak için ceza yememiz gerekmıyormus
ihmal kötü bişey
ilk önce ehlıyet istedı verdım ehlıyetın a2 oldugunu gorunce ruhsatı istedı verdım. tabı ıhmalkarlıktan motorun muayenesını yaptırmamıstım.hemen ceza kesecegız dedıler.Alttan gırdım ustten cıktım ama fayda etmedı 49 ytl cezayı yazdılar.Bu arada polıs telsızınden sureklı motosıkletlılerı durdurun anonsu gelıyordu neyse Cezayı yıyınce bu işin ihmale gelmeyecegını anladım.
carşamba gunu once cezamı odedım sonrada gıdıp muayeneyı yaptırdım sımdı ıcım rahat ama illede evraklarımızı tamalamak için ceza yememiz gerekmıyormus
ihmal kötü bişey