Tracer 900 20bin Bakımı ve Top Speed Denemesi

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar Merhabalar
Yamaha Servisi 20bin bakımı için 710 lira istedi.
Yağ Motul 7100 serisi+Orjinal Yamaha Yağ Filtresi+Orj Hava Filtresi+Karter Tapa Somunu+Bujiler
Son olarak Bilgisayara bağlanıp senkron ayarı yapılacakmış.Biraz pahalı geldi.Senkron ayarı olmasa ben kendim bile yapardım.
Bilmiyorum kararsız kaldım.
Buda Stock Top Speed Denemem.
https://www.youtube.com/watch?v=rNhqBcoWb1s&t=32s

İyi Akşamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Merhabalar
Yamaha Servisi 20bin bakımı için 710 lira istedi.
Yağ Motul 7100 serisi+Orjinal Yamaha Yağ Filtresi+Orj Hava Filtresi+Karter Tapa Somunu+Bujiler
Son olarak Bilgisayara bağlanıp senkron ayarı yapılacakmış.Biraz pahalı geldi.Senkron ayarı olmasa ben kendim bile yapardım.
Bilmiyorum kararsız kaldım.
Buda Stock Top Speed Denemem.
https://www.youtube.com/watch?v=rNhqBcoWb1s&t=32s

İyi Akşamlar.

Fiyat mâkul bence , mt07 için ; ipone r4000rs 3lt yağ , 2x buji , orjinal hava filtre ,orjinal yağ filtre , fren hidroliği , radyatör suyu 500tl ye aldım 150 de işçilik ödedim kendi ustamda . Hava filtresini erken değişmişsiniz ama , 40bin kmde bir diyor kitapçıkta.

Bende alıcı oldum bi tracer9 a ama anlaşamadık maalesef , kesicisi olmasa 250si garanti 9k devirde 223 görüyor ve takır takır her yolda çıkar o hıza.Tekeriniz düz bassın ☺
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Fiyat mâkul bence , mt07 için ; ipone r4000rs 3lt yağ , 2x buji , orjinal hava filtre ,orjinal yağ filtre , fren hidroliği , radyatör suyu 500tl ye aldım 150 de işçilik ödedim kendi ustamda . Hava filtresini erken değişmişsiniz ama , 40bin kmde bir diyor kitapçıkta.

40bin diyor evet.Bende okudum.Fakat yakıttan ve bujilerden biraz şüphelerim var.Bence fazla yakıyor.Belki öyle aman aman 3 ltreye düşecek hali yok belki ama.Rahatlayacağı kesin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
akşam karanlığında top speed hiç akıllıca değil
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+

Yamaha Servisi 20bin bakımı için 710 lira istedi.
Yağ Motul 7100 serisi+Orjinal Yamaha Yağ Filtresi+Orj Hava Filtresi+Karter Tapa Somunu+Bujiler
Son olarak Bilgisayara bağlanıp senkron ayarı yapılacakmış.

3 litre Motul 7100: 3*60TL
Yağ filtresi: 60TL
Hava filtresi: 150TL
3 buji: 3*20TL

450TL oldu bile. Saati 80TL'den 2 saat işçilik de ekleyelim, 610TL.
Senkron ayarı nasıl yapılır, ne kadar sürer/tutar bilemiyorum.

Nakit indirimi-pazarlık payı da varsa bence makul fiyat vermişler.

Akşam akşam top speed denemeleri yapmayın.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Bence fiyat uygun. Bana bu gün yazlık bakım faturası 1600 tl çıktı, hâlâ içim yanıyor :p
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akşam top speed denemeleri için k.bakmayın.CrossPlane için o bakım fena sayılmaz.
Benimde bir çift lastiğim o fiyatta :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------



Keşke BT023 almasaydın.Berbat ötesi bir lastik.Ama HyperSport S20'yi tavsiye ederim.
Valla benim motorun üstündekide bt23 , 32 bin kmde . Geç ısınıyor ama uzun ömürlü , ısınıncada fena değil . Bana hiç sıkıntı çıkarmadığı için tekrar bu fiyata almakta sakınca görmedim.
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
Gecen sene 1000km bakiminda yag,yag filtresi ve kartel tapa pulu degisti.5000km bakiminda yag,yag filtresi,hava filtresi,iki buji,senkron ayari,kartel tapa pulu degisti.Bana pahali geldi ve bu nedir her geldigimde yuksek fiyatlar cikiyor dedim,sekreter bayanda daha 10 bin bakiminda bu yapilanlarin disinda ekstra tren balatalarininda degisecegini søyledi ve fiyatin daha yuksek cikacagini søyledi.Bende arkadaslarima durumu anlattim ve bøyle bir seyin olamiycagini søylediler 10 bin bakimina baska yere yønlendirdiler.10 bin bakiminda baska yamaha servisine gittigimde calisanlarda sasirdilar 5 bin bakiminda 10 bin bakiminda yapilacaklarin hepsinin yapildigini søylediler,tekrar butun hersey degisti bakim yapildi.Simdi ben neye yanayim onca ødedigim parayami yoksa gereksiz yere saglam bozulmayan ømrunu tamamlamayan urunlerin degismesinemi?(Motosikletim yamaha tracer700 bakim araliklarida 1-10-20 bin seklindeymis, tabiki faturalari ødedikten sonra øgrendik).
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
İridyum buji tavsiye etmiyoruz dedi.Ben taktırmak istiyorum.Şu senkron ayarı olmasa.Ben hallettirirdim de bu seferlik böyle olsun.
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
hocam merhaba. top speed, acceleration, viraj falan gibi denemelerinizi akşam karanlığında yapmamanızı öneririm. evet yollar daha boş ama emin olun daha tehlikeli. tekeriniz düz bassın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eyl 2016
Mesajlar
95
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendi ustama 220 liraya yaptırdım iyi yaptırmışım :D fakat ben buji ile hava filtresi değişmedim temizlettim durumu iyiydi. Yamaha kitliyor yav :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst