trabzonda motor kazası

Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
33
trabzonun en işlek yolunda geçmemesi gereken yerden karsıya geçmeye çalısan 83 yasındaki amcamıza motorsiklettiyle arkadaş carptı amca kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti motorlu arkadaşa bir sey olmadı ama ne ehliyet ne ruhsat vardı arkadaşta yaşı daha 17 karıştığı olaya bak
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Motosikletin bisiklet zihniyetiyle kullanıldığı bir ülkede bu tür olayların yaşanması gayet doğal. Allah rahmet eylesin. Toprağı bol olsun amcanın...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bence her 2 tarafta suçlu.ehliyetli olsada o amcamın geçmemesi gerekirmiş ordan.suç amcamdada var.tabi arkadaşda ehliyet ve ruhsatsız olduğu için bir okadarda onda suç var..amcamın yakınlarına allah sabır versin.bir okadarda çocuğa :pale:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
çocuk yandı desem yalan olmaz
savcı yazar da yazar şimdi vırtı zırtı
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
en az 20 yıl adam öldurmekten yatar 6 yılda trafıkten yer sonra iyi halı dusunuplu 26 yıl ya 19 yaparlar yası ufak dıye bır kac sne daha duser:mrgreen: ama vıcdanı hep onu rahatsız edıcek yanı degılmı :cyclopsan
 
Katılım
10 Ocak 2008
Mesajlar
52
ehliyet yok, ruhsat yok ne cesaretle yola çıkarsın anlamam ben mahallede bile sürmeye korkardım ruhsat çıkmadan önce.Bende severim küçüklüğümden beri motoru ama sabrediceksin ehliyeti zart ı zurt u neyse geçmiş olsun. Ölen amcayada Allah rahmet eğlesin
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
ehliyetin olmamasi kazadaki hata oranini etkilemiyor bilinenin aksine...
ehliyetsiz bindigi icin olan ceza tabiki ayrica kesiliyor yine
ruhsatsız olması gercekten problem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alkol yoksa fazla yemez. Alkol varsa 10 yıl hapis istemiyle başlar.
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
62
bnmde ehliyetim yok

bunun bilincinde olduğum için nerede ne şekilde kullanılcağına dair çok şükür bilgim var.

Hız yapılcak yerde yaparım , 10 km ile gidilcek olsa işim acele olsa da kurala uyarım... !
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
33
bnmde ehliyetim yok

bunun bilincinde olduğum için nerede ne şekilde kullanılcağına dair çok şükür bilgim var.

Hız yapılcak yerde yaparım , 10 km ile gidilcek olsa işim acele olsa da kurala uyarım... !

öyle deme ehiyettsiz bu iş olşmaz nerde ne olacağı belli mi olur
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bnmde ehliyetim yok

bunun bilincinde olduğum için nerede ne şekilde kullanılcağına dair çok şükür bilgim var.

Hız yapılcak yerde yaparım , 10 km ile gidilcek olsa işim acele olsa da kurala uyarım... !

hız yapılacağı yerde yaparım demekle hata yapmışsın.amcam geçilmesi yasak yerden geçmiş.sürücü oradan biri geçmeyeceğini umarak belki gaza bastı.yani her an herşey olabilir.ne oldum değil ne olacağım diyeceksin her zmaan:cat:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
hıukukçu arkadaşkar daha iyi bilir ama 17 yaşında olmasından dolayı sanırım o kadar hapis yatmaz ama ehliyetsiz ve ruhatsız oldugundan doalyı suçu olmasa bile hiç bir hakkı yok çok fena bir durum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst