TR 'de tek şov BUMUDUR diss

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
abi o eksoz çıkışı nasıl kızarır ya ölee :queen: başarılarının devamını dilerim TÜRK STUNT ustası :cherry:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Helal olsun abi Maşallah ın var Allah utandırmasın abi başarılarının devamını bekleriz çırağın olmayıda çok isterim abi....
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
süpersin arkadaşım... TR bunu yapan görmedim desem yeridir.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süpersin dostum..devam et,sponsor bul birşeyler yap ve iyice sivrilmeyi başar.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Trafiğe kapalı alan .. full koruma .. gayet iyi .. yetenekli bir arkadaş .. yakında bir reklamda bir dizide veya filmde görmemiz muhtemeldir bu arkadaşı
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Kim Bu Ya Helal Vallh Onnumara Hareketler Video Cok Guzel Cekılmış Devamını Beklıyoruz Cengiz çoşkun
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
hepinize ayrı ayrı tekrardan teşekkürler arkadaşlar sağolun daha iyileri olacak Allah'ın izniyle.
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
ALLah C.c. Kazasız ßeLasız kuLLanmayı YetenekLerini aRtırmayı Nasip etSin.
KorumaLarını Tam kuLLanman diLeği iLe.s
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
helal olsun valla bazı akıllı geçinenler gibi değil daha profesynelce yapıyo hem güvenlik önlemini almış hemde görüntülerin çoğu pist ya da kapalı alanlarda çekilmiş Allah (cc) kaza bela wermesin başarılarının devamını dilerim
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
vaayy.. super ::repci:: ::alkiis::

Çoğunlukla müzik dinledik, motor sesi daha etkili olur.

buna katılıyorum.

Yarış organizasyonlarında şov yapman çok güzel olur aslında, bence biryerlere başvursan iyi olur :cat:

bi de buna:)

bu 2. videodaki sarkıyı senmi sectin ??:silent: :bounce:

buna da:) sozler guzel degil. hatta biraz çirkin:bounce: (daha yakın tarihli olan vidyodaki)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vaayy.. super ::repci:: ::alkiis::



buna katılıyorum.



bi de buna:)



buna da:) sozler guzel degil. hatta biraz çirkin:bounce: (daha yakın tarihli olan vidyodaki)


yaw seninkide arkadaşlara aynen katılıyorum benim yorumum yok gibi bişey olmuş haa:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
güzel hareketler ve mükemmel denge . Olay budur !!
Usta , ilk videodaki müziğin adı ne ??
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
Çoğunlukla müzik dinledik, motor sesi daha etkili olur.
motosiklet race olsaydı ses koyardım fakat bunun sesi çok çirkin videodaki fj 1200 ve bandit in sesleri açık zaten diğer motosikletinde bir kaç yerde açık
Yarış organizasyonlarında şov yapman çok güzel olur aslında, bence biryerlere başvursan iyi olur
race alana kadar düşünmüyorum
bu 2. videodaki sarkıyı senmi sectin ??
parçanın Türkçe olmasına özen gösterdim Türkçe olarak stunt a uyacak rap ten başkası olmaz rap olarakta Erman Ender 1 numara bana gööre rap sevmezdim ama onu dinleyince biraz sevmeye başladım.Rap olupta içinde çirkin şeyler olmayan yoktur herhalde. önümüzdeki günlerde yayınlayacağım videonun parçasını bir arkadaşım hazırlıyor söz müzik ona ait olacak ve sadece videoya özel olacak inşallah.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
dostum gerçekten türkiye'de ilk defa gördüğüm hareketleri yapabilecek kabiliyete sahipsin
süper şov yapmışsın
korumalara gösterdiğin özen (rampadan atlama kısmı hariç) ve trafiğe kapalı alanlarda bu hareketleri yapman da ayrıca takdirimi kazandı.
gerçekten çok yeteneklisin ve iyi yerlere geleceğine inanıyorum
video işlemenin de çok başarılı olduğunu söylemek isterim
tekrar kutlarım
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Koruma olayını abartmışsın.Hareketlerini kısıtlamıyor mu?Yani bu işi yapanlar biraz daha free.Herkes taktir etmiş ama bence seni biraz boğuyor.Trafiğe kapalı alanda yaptığın için daha rahat hareket etme olasılığın var gibi.En azından benim izlediklerim böyleydi.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Koruma olayını abartmışsın.Hareketlerini kısıtlamıyor mu?Yani bu işi yapanlar biraz daha free.Herkes taktir etmiş ama bence seni biraz boğuyor.Trafiğe kapalı alanda yaptığın için daha rahat hareket etme olasılığın var gibi.En azından benim izlediklerim böyleydi.

bu nası yorum ya!!!!!!!!! korumayı azalt diye bi yorum olur mu?

o korumalarla senin yapamayacagin hareketleri yapıyor iste. sorun yok yani!!

tam koruma:cat::rendeer::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst