Toprak Ragatlıoğlu, Harun Çabuk, Asrın Rodi Pak ve Furkan Eryılmaz İngiltere’de

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Milli sporcularımız Toprak Ragatlıoğlu, Harun Çabuk, Asrın Rodi Pak ve Furkan Eryılmaz bu hafta sonu İngiltere’de mücadele edecekler.

Avrupa Şampiyonu milli sporcumuz Toprak Razgatlıoğlu, FIM Superstock 1000 Kupası’nda (STK1000) İngiltere’de piste çıkacak. Sezona talihsiz bir şekilde sakatlıklarla başlayıp, İtalya’da beşincilikle sezona giren Razgatlıoğlu, İngiltere’nin Donington Park pistinde zirve mücadelesi verecek. Milli sporcumuz, kupada 27 Mayıs Cuma günü serbest, 28 Mayıs Cumartesi günüde sıralamalara katılacak. Sezonun dördüncü ayağı 29 Mayıs Pazar günü TSİ 15:15'de 15 tur (60,345 km) üzerinden yapılacak. Milli sporcumuz Genel Klasmanda 11 puanla 12. sırada yer alıyor.

ÜÇ SPORCUMUZ AVRUPA GENÇLER KUPASI’NDA

Milli sporcularımız Harun Çabuk, Asrın Rodi Pak ve Furkan Eryılmaz Avrupa Gençler Kupası’nda sezonun üçüncü yarışına 29 Mayıs Pazar günü çıkacak. 27 Mayıs Cuma günü serbest antrenmanın ardından kupada 28 Mayıs Cumartesi günü sıralama antrenmanlarına geçilecek. İngiltere yarışı ise 29 Mayıs Pazar günü 11 tur (44,253 km) üzerinden TSİ 12:30’da başlayacak.

GENEL KLASMAN (İlk Beş)

1-Hannes SOOMER (EST)- Auto24Ring – 36 PUAN
2-Mika PEREZ (ESP) - Granshagen Racing Team - 36
3-Dorian LAVILLE (FRA) - Team Laville Mi&Do - 30
4-Paolo GRASSIA (ITA) - Chiodo Moto Racing - 26
5-HARUN ÇABUK (TÜRKİYE) - KNN54 / TMF - 25

Kaynak: Türkiye Motosiklet Federasyonu

QEow9w.jpg
 

Ekli dosyalar

  • ingiltere-motosiklet-yarislari-2016-pazar.jpg
    ingiltere-motosiklet-yarislari-2016-pazar.jpg
    72.8 KB · Görüntüleme: 22,660
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Admin soyismi düzelt,benim yorumuda sil :)
Ayrıca (60,345 km) değil metre olmalı
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
20
Harun un düşmesinde 8 Numaralı yarışçının artniyetli olduğunu düşünüyorum, tamam Harun kendisini yarım boy kadar geçmiş bir durumda gazı biraz kapatması en azından bu sonucu doğurmayacak yarışa devam edecekti ama, 8 numara onu viraj çıkış apexine taşıyıp pist dışına çıkarma niyeti de var Harun da bu tuzağa düştü gazı bırakmadı ve malesef yarış dışı kaldı...çok yazık olmuş gayet iyi gidiyordu .... Harun çabuk da en az Toprak kadar takip edilmeli ve desteklenmeli...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst