- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
- Konu Yazar
- #1
ya çekmeyin demiştim .. utanmadan bide youtube a koymuşlarrr:queen:
rap olması lazım emınem tarzı
dishyciğim canım benim bu arada en son çalan parça nedir öle ya?çok güzelde isim falan varmı acaba?
dishyciğim canım benim bu arada en son çalan parça nedir öle ya?çok güzelde isim falan varmı acaba?