Tokyo Drift

Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hehe çok sağol ya:rendeer::rendeer: bakınız :bir elin nesi var iki elin sesi var:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dishy boşuna hayal kurma bu hareketlerin hiç brini TA ile yapamazsın.:queen:

neee ooo yoksa tarz mı degiştiryorsun. seni gidi gizli racing hayranı senii:p:mrgreen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
başta fondaki şarkı, teriyaki boyz - tokyo drift... hareketler güzel ama tasvip etmiyoruz.... :)
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
49
yaww bunlar insan değil yani olamaz sizi kandırıyor olmasınlar :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dishy boşuna hayal kurma bu hareketlerin hiç brini TA ile yapamazsın.:queen:

neee ooo yoksa tarz mı degiştiryorsun. seni gidi gizli racing hayranı senii:p:mrgreen:


Bu endurocular böyle...Pro da endurocu ama 2. ci motoruda ss....:queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
harika süper evet ölüme meydan okumak ama insan tebrik etmekten kendini alamıyor.
paylaşım için teşekkürler tuğbacım :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
6
Tek kelime ile harika. Tabi hep hatasız kullananları görmediniz değilmi arkadaşlar bazıları asfaltı boyladı :farao: Bunlarıda göz ardı etmemek lazım. Yinede bu iş meziyet işi paylasım için teşekkürler.:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Herşeyi duydum da dişçi abla ilk oluyo :mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
müslüman olsalar herhalde uzun yolda motor uzerinde namaz kılar bunlar :queen::queen:
 
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
37
canlı yaşıyoruz bu playları arkadaşlar her gece çatalca otoboan gişesi ile kumburgaz arası ralli showw...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst