Tokyo Drift

Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hehe çok sağol ya:rendeer::rendeer: bakınız :bir elin nesi var iki elin sesi var:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dishy boşuna hayal kurma bu hareketlerin hiç brini TA ile yapamazsın.:queen:

neee ooo yoksa tarz mı degiştiryorsun. seni gidi gizli racing hayranı senii:p:mrgreen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
başta fondaki şarkı, teriyaki boyz - tokyo drift... hareketler güzel ama tasvip etmiyoruz.... :)
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
49
yaww bunlar insan değil yani olamaz sizi kandırıyor olmasınlar :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dishy boşuna hayal kurma bu hareketlerin hiç brini TA ile yapamazsın.:queen:

neee ooo yoksa tarz mı degiştiryorsun. seni gidi gizli racing hayranı senii:p:mrgreen:


Bu endurocular böyle...Pro da endurocu ama 2. ci motoruda ss....:queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
harika süper evet ölüme meydan okumak ama insan tebrik etmekten kendini alamıyor.
paylaşım için teşekkürler tuğbacım :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
6
Tek kelime ile harika. Tabi hep hatasız kullananları görmediniz değilmi arkadaşlar bazıları asfaltı boyladı :farao: Bunlarıda göz ardı etmemek lazım. Yinede bu iş meziyet işi paylasım için teşekkürler.:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Herşeyi duydum da dişçi abla ilk oluyo :mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
müslüman olsalar herhalde uzun yolda motor uzerinde namaz kılar bunlar :queen::queen:
 
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
37
canlı yaşıyoruz bu playları arkadaşlar her gece çatalca otoboan gişesi ile kumburgaz arası ralli showw...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst