Tokyo Drift

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Drift'den çok trafik manyaklığı gördüm valla.Hem bikaç taneside tehlikeli düştü.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Nası yapıyolar şaşıyorum :silent: Hele motorun üstünde geziyolar ya :cyclopsan Üstünde doğru dürüst oturdukta, yer değişmesi kaldı bi :mrgreen::queen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
ya çekmeyin demiştim .. utanmadan bide youtube a koymuşlarrr:queen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
90
uzarken egzoz seslerini verselerdi
müzikten daha çok makbule geçerdi
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
valla bu adamlar SS lerle Dalga geçiyor.. Hatta ölüme de Meydan okuyolar.. süperler.. tekrar tekrar tebrik etsek az.. paylaşım için teşekkürler Dishy.
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
:cyclopsan elalem neler yapıyor:silent:
valla benim en çok beğendiğim ön teker üzerinde gitmek:p
ama çok fazla gereksiz ekşın yapmışlar:farao:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arada bısey gozuktu sankı :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
adamlar iyi hareketler yapıyo.düşenlerde dahil bu söylediğime.adamların düşüşünde bile estetiklik var:p
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
dishyciğim canım benim bu arada en son çalan parça nedir öle ya?çok güzelde isim falan varmı acaba?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rap olması lazım emınem tarzı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst