Titreme problemi(scooter)

Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese merhaba,

bende 2007 model cygnus rs scooter var 14,000 kmde,

birkaç ay önce servisde ön diski yamulduktan sonra peltek diskle buzamana kadar kullandım.disk peltek olunca haliyle motor titriyor, artık titreşime dayanamayıp,bugün yeni disk aldım,taktım şimdi sonuç şöyle, ilk 20km hız ile giderken sorun yok ama 30-40 km hızda motorun ön tarafı zangırzangır titriyor ama 40 kmden sonra titreşim bitiyor,disk yeni balata yeni,şu sorunu çözemedim birtürlü,acaba jantın rezonans noktasımı var yoksa başka birşeymi amlamadım yardımlarınızı bekliyorum iyi günler
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
30-40 km hızda motorun ön tarafı zangır zangır titrerken frenleme yaptığınız anda kesiliyorsa sebep balatalar. muhtemelen diske sürtüyorlardır.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
up up şuna bi çözüm bulalım
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
disc'i degiştiren ustana danıstınmı bunu???
bınıp test etmedımı???
test edılıp yorum yapılması gerek aslında,
Direksıyon bılyaları(fURŞ tAKIMI)'N da sorun olabılır,
lastigin yamuk oturtulmus olabılır,(o zaman o tıtreme kesılmez ama sallar motoru)

Dısc merkezı 2 parcadır bırınde BALATALAR bulunur dıerı ıse ön amortısore baglantı kısmıdır,
o baglantı kısmının oturdugu yuvalar vardır,
onları içleri LAÇKA (gereginden fazla aşınmış) olabilir,
oda ses ve tıtresım yapar,
ön fren merkezini elınle tut ve serı sekilde salla saga sola,

söyledıgımı anlayacaksındır....

Kolay Gelsin,..
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten kullanıp baktım test ettim ,disk i kendim değiştirdim bunun için ustaya gitmeye gerek yok bence,rulmanlarda sorun yok yağladım onları zaten,benim anlamadığım 40 km de gaz verince titreme oluyor ama 60 kmde gaz verince titreme olmuyor bunun sebebini soruyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

yav arkadaş hiç teknik eleman yokmu burda ?
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
valla disk/balata dan dicem ama bende değiştirdim hatta eski balatalar diski çizdiği için sıfırdan disk alıp takmıştım.. benim ön tekerin jant biraz yamuk yolda giderken sanki yağda gidiyormuşum his veriyor bazen titriyor bu daha çok çakıl asfaltda oluyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst