- Katılım
- 25 Eki 2007
- Mesajlar
- 629
- Konu Yazar
- #1
mıllet olarak bıraz ınacı bir huyumuz vardır ya olucak ya olucak buna bende dahılım
bırazda hayal gucumuz fazla var tabı bır nevı korınık hastalık ama bazıları cok abartıyor
bende cbf 150 var ben buyuk motor hastasyım encok da bmw motorumu ona benzetmeye calısıyorum uzaktan bakınca gercektende bıraz benzedı
ama bu amcamızın yaptı eskı ford munubusculerıne benzıyor
:cherry: ben aşırı bır motorsıklet hastasıyım şimdi yanlış anlamayım tanıdıklarım herzmn der ölumun bunun yuzunden olucak cunku koc kza cok ölumden döndum ama gınede bu sevdadan fazgecmem






bırazda hayal gucumuz fazla var tabı bır nevı korınık hastalık ama bazıları cok abartıyor
bende cbf 150 var ben buyuk motor hastasyım encok da bmw motorumu ona benzetmeye calısıyorum uzaktan bakınca gercektende bıraz benzedı
ama bu amcamızın yaptı eskı ford munubusculerıne benzıyor
:cherry: ben aşırı bır motorsıklet hastasıyım şimdi yanlış anlamayım tanıdıklarım herzmn der ölumun bunun yuzunden olucak cunku koc kza cok ölumden döndum ama gınede bu sevdadan fazgecmem





