tipik ybr hastası

Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
o kadar ozgun bir calisma olmus ki iyi yada kotu yonde kanaat olusturmak zor.soyleyebilecegim sey ise tek kelimeyle igrenc....::sos::

not:bayragimizi kastetmiyorum tabiki.ama motorun ustune bayrak yapistirmak ta bayragimiza saygisizliktir.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
simdi dikkat ettim de bayrak el yapimi.yinede baya emek harcamis.ama.......
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
bır ınsanın motoruyla ne alıp veremedıgı olurkı bu hallere soksun
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
düğün salonu iki olmuş...(Birincisi bende :D) ama hiç hoş değil açıkçası mantıklı bi düşünün
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar,

Sahibi süper biriymiş onu der onu söylerim:cat::cat: Motorunu sevmek böyle birşeydir, onunla uğraşmak, kendi zevkine göre süslemek, biçimini düşünmek tasarlamak ve yapmak:cat: Bizler ise genelde koltuklarımızda oturur, internetten kim ne yapmış nasıl olmuş ona bakarız. Bakarız dediğim, birileri çok uğraşıp paralar harcayıp bir de övgüler alırsa biz de yapmaya hevesleniriz:) Bendeniz bu resimlerdeki motorun estetik açıdan bana çok uyduğunu iddia etmeyeceğim, ama, lütfen bir noktaya dikkat. motorunu bu hale getirmek için ne kadar emek sarfetmiştir? neler düşünmüş-hayal etmiş, hatta kendisinin de beğenmeyebileceği hangi sonuçları almıştır.:silent: İnce ince süzülmüş bir beğeniyi, internetten-dergilerden-ondan bundan değil kendi içinden esinlenmiş. Hiç üşenmeden uygulamış, bu motor artık bunu yapan sahibinindir:cat: Hangimizin motoru bu amcanın ki kadar kendimize ait??? X kişi yapmış ne güzel olmuş dediğimiz neleri uyguluyoruz motorumuza? benim için bu fotolar şahane bir Motosikletini Seven Adam portresi çiziyor. Mesela benim motorum her zaman bakımlı, bas marşa git modelindedir ve asla bu tip modifiyeler yapmam:pale: Yapamam çünki, beceremem, ama çok severim motorumu.
Bir de işin maddi kısmı var, paran varsa x-enon taktır, yaldızlı boya çek, jantlara şerit vs...
lafı kesmek lazım, bu motorun sahibi arkadaş motorunu seviyor, onu kendince emek vererek süslüyor:cat: keşke hepimiz yapabilsek:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
amcaya saygı duyuyorum eminim zevkle biniyodur...:king:
benim zevkime göre sorarsanız,bir yamaha ya bu yapılamaz yaaaa.::wackoo::yazzıık olmuş valla ::saad::
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Süslerken kimbilir ne keyif almıştır, durup durup izleyerek
özenle yapıştırmıştır becerebildiğince, bitince de belki bir
keyif çayı içmiştir karşısında oturarak, garibim ne bilsin bir
yerlerde insanların bilgisayarlarının başında oturup onun
yaptığı işin ne kadar iğrenç (!) olduğunu birbirlerine anlatacaklarını,
yazılanları duysaydı ne derdi acaba, aklıma geliyor da yazmıyorum.

Ne alakaysa, eski Türk filmleri geldi aklıma, hizmetçi köylü
kızına zenginlerin davetinde bir şarkı söyletilir sonra herkes
onun giyimiyle alay eder ve gülerler.

Not: Denizcimuzaffer bu kadar olur, yazdım cevabı gönderdim ve
senin yazdıklarını okudum. : )
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Süslerken kimbilir ne keyif almıştır, durup durup izleyerek
özenle yapıştırmıştır becerebildiğince, bitince de belki bir
keyif çayı içmiştir karşısında oturarak, garibim ne bilsin bir
yerlerde insanların bilgisayarlarının başında oturup onun
yaptığı işin ne kadar iğrenç (!) olduğunu birbirlerine anlatacaklarını,
yazılanları duysaydı ne derdi acaba, aklıma geliyor da yazmıyorum.

Ne alakaysa, eski Türk filmleri geldi aklıma, hizmetçi köylü
kızına zenginlerin davetinde bir şarkı söyletilir sonra herkes
onun giyimiyle alay eder ve gülerler.

Not: Denizcimuzaffer bu kadar olur, yazdım cevabı gönderdim ve
senin yazdıklarını okudum. : )

Maviergün arkadaş:cat::cat:
Motosiklet bizim en güzel deliliğimizdir:cat: Alçaklık yapmayız, kumpas kurmayız, bu şeytan arabacığını sever, zamanımızı onunla geçirirken düşünür-taşınır, yaşamla ilgili tercihler yaparız.
senin de yazdığın gibi, severiz bu aleti, karşısına geçer, neler yapabiliriz diye düşünürüz. Her zaman yapmamız gerektiği gibi içimizi dışımıza dökmenin, samimi olmanın yollarını ararız:cat:

Aslında bu örnekteki motor da olduğu gibi, onunla yaşarız. gecekondulara benzetirim ben hep. Zamanla gelişir, çiçekler ekilir saçak altlarına, sonra belediye su çeker, sonra asfalt yapar, oda ekleriz vs. Yani ev bizimle yaşar gelişir tıpkı bu motor gibi. İşin en önemlisi, bu gecekondularda gerçek yaşamlar sürer, evlatlar yetişir, komşular-dostluklar olur.

Kısaca bu motor bana bunları çağrıştırıyor. Gönül İşi:cat:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
sevgili arkdaşlarım bız amcamıza saygı duyoruz yanı kötu bırşey demıyoruz buna hastalık desek belkı yeter haa bu arada bazıları benım motor sanıyor benım degıl
:queen::queen:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
pek beğenmedim ama yapılanların hemen hepsi ayyıldız dahil elle kesilip yapıştırılmış.yani çok büyük bir emek sözkonusu.
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
33
ders niteliğinde bir çalışma: "Bi motor nasıl estetikten mahrum bırakılır" :D
emeğe saygı gene de (forum jargonu :D)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst