Arkadaşlar,
Sahibi süper biriymiş onu der onu söylerim:cat::cat: Motorunu sevmek böyle birşeydir, onunla uğraşmak, kendi zevkine göre süslemek, biçimini düşünmek tasarlamak ve yapmak:cat: Bizler ise genelde koltuklarımızda oturur, internetten kim ne yapmış nasıl olmuş ona bakarız. Bakarız dediğim, birileri çok uğraşıp paralar harcayıp bir de övgüler alırsa biz de yapmaya hevesleniriz

Bendeniz bu resimlerdeki motorun estetik açıdan bana çok uyduğunu iddia etmeyeceğim, ama, lütfen bir noktaya dikkat. motorunu bu hale getirmek için ne kadar emek sarfetmiştir? neler düşünmüş-hayal etmiş, hatta kendisinin de beğenmeyebileceği hangi sonuçları almıştır.:silent: İnce ince süzülmüş bir beğeniyi, internetten-dergilerden-ondan bundan değil kendi içinden esinlenmiş. Hiç üşenmeden uygulamış, bu motor artık bunu yapan sahibinindir:cat: Hangimizin motoru bu amcanın ki kadar kendimize ait??? X kişi yapmış ne güzel olmuş dediğimiz neleri uyguluyoruz motorumuza? benim için bu fotolar şahane bir Motosikletini Seven Adam portresi çiziyor. Mesela benim motorum her zaman bakımlı, bas marşa git modelindedir ve asla bu tip modifiyeler yapmam

ale: Yapamam çünki, beceremem, ama çok severim motorumu.
Bir de işin maddi kısmı var, paran varsa x-enon taktır, yaldızlı boya çek, jantlara şerit vs...
lafı kesmek lazım, bu motorun sahibi arkadaş motorunu seviyor, onu kendince emek vererek süslüyor:cat: keşke hepimiz yapabilsek
