tgb x-motion250 Mİ yOKsA kymco xcting 250 mi??

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
150 cc den bir üst cc ye geçiş için bir fikir olabilmesi açısından siz değerli dostların değerlendirmesinee

TGB X-MOTION 250 EFI MOTOR fiyat6990
.251.00 ccm
.21.40 HP (15.6 kW)
.Injection


YOKSA


XCITING 250i fiyat9300
.249,1 ccm
.Max. Güç (Hp/d/d) 22 / 8200
.Max. Tork (Nm/d/d) 20.7 / 6500
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
bence kymco
eğerki sıkıntı olmaz diyosan Kymco xciting i almalısın
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
evet fark baya fazla dediğim gibi para konusunda sıkıntı olmayacaksa tabikide xciting,ama zorlar diyorsanız tgb hakkında pek bi bilgim yok.Zaten henüz yeni model pek kullananda yoktur herhalde
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Aslında TGB için de iyi motor diyorlar. O da Kymco gibi Tayvan malı.

Ama onun da tutulması Kymco kadar zor olacaktır bence.

X-Motion için yabancı forumlara biraz gözatmak lazım en azından şimdilik.


Xciting buralarda biliniyor ama X-Motion'i kullanan ve bilen pek yok galiba.


İkinci el değeri benim için çok önemli değil diyorsanız(ve tabi sıfır alırken bu iki motora da param yetiyor diyorsanız) ikisinden hangisi rahatsa,genişse,oturaklı ise onu alın derim.(performansları aşağı yukarı aynıdır zaten)

Xciting biraz daha geniş bir motor. Tercih sebebi olabilir bu nedenle.

Xciting'in sıfır fiyatı bu kadar artmasa idi X-Motion ile arasında bir ikilem yaşanılmazdı muhtemelen.
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
Aslında TGB için de iyi motor diyorlar. O da Kymco gibi Tayvan malı.

Ama onun da tutulması Kymco kadar zor olacaktır bence.

X-Motion için yabancı forumlara biraz gözatmak lazım en azından şimdilik.


Xciting buralarda biliniyor ama X-Motion'i kullanan ve bilen pek yok galiba.


İkinci el değeri benim için çok önemli değil diyorsanız(ve tabi sıfır alırken bu iki motora da param yetiyor diyorsanız) ikisinden hangisi rahatsa,genişse,oturaklı ise onu alın derim.(performansları aşağı yukarı aynıdır zaten)

Xciting biraz daha geniş bir motor. Tercih sebebi olabilir bu nedenle.

Xciting'in sıfır fiyatı bu kadar artmasa idi X-Motion ile arasında bir ikilem yaşanılmazdı muhtemelen.

kesınlıkle haklısın fiyat olarak alternatıf olarak tgb!! yoksa evvelıyatını ıyı bıldiğimiz kymco varken tgb nın düşünülmesi tamamen madDii amaçlıdır
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
bana kalırsa tgb de ileriki yıllarda kymco veya sym nin yerini alabilir tabiki bunun için servis ve tedek parçada sıkıntı çekmemei lazım

taivan larda sıralama yapacak olursam

1- sym gts250 karbüratörlü
2- kymco x-citing250 enjeksiyon
3- tgb x-motion enjeksiyon.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
alinaik aslında doğru söylüyor
tgb yerine symde olabilri aşağı yukarı aynı paralar
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
evet sym de değerlendirilme içine alınabilir
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
1- sym gts250 karbüratörlü 7900 benim favorim sis ve farlara xenon tamam başka bişey istemez.
2- kymco x-citing250 enjeksiyon 9300
3- tgb x-motion enjeksiyon 6900

bende bakıyorum bu modeller kontrolüm altında ama 2. el alacağım heralde

son kardeş eğer sıfır alacaksan fuarda kampanyalı fiyatlarla karşılaşabilirsin
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
1- sym gts250 karbüratörlü 7900 benim favorim sis ve farlara xenon tamam başka bişey istemez.
2- kymco x-citing250 enjeksiyon 9300
3- tgb x-motion enjeksiyon 6900

bende bakıyorum bu modeller kontrolüm altında ama 2. el alacağım heralde

son kardeş eğer sıfır alacaksan fuarda kampanyalı fiyatlarla karşılaşabilirsin

evet "0"ile satılıkta olan 2. eller arasında cok fark yok yanı 0 dan caydırcak kadar yok ama benım iş fuara yetişmez takribi mart ortası gıbı olur...
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
bilader senin fuardan haberin yok sanırım

fuar 5-6-7-8- şubat ta yeşilköy havaalanının oradaki cnr da

bu arada gts250 sıfırı 7900 tl
2006 model 10000 km ler 4500 tl gibi epeyce fark var kanımca.
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
en uygun şuan için fuarı beklemek olur digerlerinede bakma imkanın olur...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla eger nakıtde problem pek yoksa Kymco Xciting ı tercıh ederım sonucta daha guvenılır bır marka ve dızayn olarak cok sık benzersız..Ama X-Motion ıcın tasarım kısmında aynı seyı soyleyemıyecegım resmen X-max Cakması bır motor..Ama kalıtelı orası ayrı..
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Ben şimdi TBG modeline baktım küçümsenecek bir model değil ama yedek parçası servisi nasıldır bilmek lazım kymco kadar iyi olacağını düşümem ama para problem olucaksa TBG seçilebilir oda güzel bir model.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
80
tgb x-motion250
kymco xcting 250
keeway 250 lc
bu üçü arasında kaldım bende tabii en önemli problem finansal problem :)
tam aile destek paketi alırsam kymco tabiiki :cherry:
aksi taktirde diğerlerini düşüneceğim ama bu tgb hakkında hiç kullanıcı bilgisine rastlayamadım keeway bile daha mantıklı gelmeye başladı :mrgreen:
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
TGB iyidir, hoştur ama Türkiyede Kymco kadar tutulmadığından dolayı hem servis hemde ikinci elde problemli olacaktır. En azından şimdilik.

SYM'e gelince... Kymco ile karşılaştırmak büyük hata olur; keza Kymco dünyada en çok scooter satan markalardan biridir. 100.000km garantisi verebilen bir markadır. Scooter'ın anavatanı italyada bile pazar payında 2. sıradadır. Geçen sene Amerika'da en çok scooter satan marka olmuştur. Hal böyleyken; kullanıcı tercihleri bariz bir şekilde ortadayken aslında fazla konuşmaya gerek yok diye düşünüyorum. Kymco sağlamlık konusunda Piaggio (vespa) ile kıyaslanabilir, gerisi beyhudedir.

Bu şartlar altında fuarı beklemeni ve fuarda Kymco standına abone olmanı şiddetle tavsiye ediyorum!

kymco ile sym arasında ayrıntısını bilmedigim bir ortaklıktan bahsedildigini birkaç yerde gordum. markaları kullananların bilgisi olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst