Testere Motoruyla Motosiklet Yapımı

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6,5 beygirlik 2 zamanlı honda su motorundan yapmış heralde,valla helal olsun,canavar gibi de gidiyo maşallah,bizim türk insanı zeki arkadaş kim ne derse desin,kafasına estikçe bişeyle icad ediyo,kesin karadenizlidir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 PM ----------

Ama yok yok testere motoru demişsin tamam tamam
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
6,5 beygirlik 2 zamanlı honda su motorundan yapmış heralde,valla helal olsun,canavar gibi de gidiyo maşallah,bizim türk insanı zeki arkadaş kim ne derse desin,kafasına estikçe bişeyle icad ediyo,kesin karadenizlidir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 PM ----------

Ama yok yok testere motoru demişsin tamam tamam

Sen haklı olabilirsin, testere motoru olduğunu sandığım için öyle yazdım.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Eleman fena gidiyor :queen: Ama fren yok :bounce: Yaratıcılık süper.Yurdumun güzel insanı yönlendirilebilse,fırsat sunulabilse kimbilir neler yapacak.Teşekkürler.Teşhis doğru testeresiz,testere :cat: O makinelerdede merkezkaç sıkıştırmalı kavramalar kullanılır mobilet,scooter v.s gibi.Eleman testeresini çıkarıp dişli bağlamış mile.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
arkadaşım sallamayalım lütfen:mrgreen: 2 zamanlı su motoru olmaz.:p birincisi 6-7 saat sabit çalışacak motoru 2 zamanlı yaparsanız klepaj yapar:p hadi diyelim su çeıkartıyoruz gömlekli yapalım o zamanda suyu bırakma ihtimali var suyu bırakırsa yine klepaj yapar:p ikincisi o kadar süre çalışan motor çok yakar:p üçüncüsü her sezon rektefiye etmek lazım, zira bazen son gazla çalıştırmanız gekiyor kaç kmy gelir haftada 3 gün çalışırsa:p

o yüzden ya dizel yada benzinli 4 zamanlı (eskiden benzin/gazyağlı olanlarda vardı) olur su motorları. nerden biliyorum çünkü 5,5hp honda benzinli ve 11,5hp pancar dizel su motoruna sahibim:mrgreen:

bugün çok ukalayım takmayın beni:queen:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Super zeka cok begendim ama durma kismina ve fren sistemine intihar dicem.....
Malesef....
durabiliyormu?hizli iken fen pabuclari geri kivrilmasin sonra...:silent:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Super zeka cok begendim ama durma kismina ve fren sistemine intihar dicem.....
Malesef....
durabiliyormu?hizli iken fen pabuclari geri kivrilmasin sonra...:silent:

Bisiklet freni bu aleti zor durdurur. Bu kadar kafa patlatan adamın frenlere de bir çözüm bulması beklenir ama ne yaptığını göremiyoruz o konuda.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
61
motosiklet 2 zamanlı sesinden egsozundan attığı dumandan belli ama bence saçma oldukça ilkel bu motor kesinlikle kullanışlı olmaz adam devri düşürebilmek için ayrıca 2 dişli daha kullanmış yani kısaca boşuna zaman ve para harcamış bu gün motosiklet imalatı yapan fabrikalar 100 yıllık deneyimi kullanarak yapıyor ayrıca yeni motosiklet modeli hazırlayan bir mühendis bu işin okulunu okumuş, kursunu görmüş ayrıca bu işe ömrünü vermiş kısacası meslek edinmiş yani sıradan bir vatandaşın yaptığı böyle basit şeyler boşuna para ve zaman kaybından başka bir şey değil
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
ayakta alkışlıyorum karadenizli arkadaşımı. Mucitlik vr motor sevdasının buluştuğu son nokta.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
İzlemiştim daha önce :mrgreen: evet güzel yapmış ama güvenlik sıfır:cat:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Türk milletiyiz yaraticiyiz .... Yaraticilik bunun neresinde, oturup düsünmeye gerekmi var böyle bi motorlu bisiklet yapmak icin. 250 lirasi olan, alet edevat kullanmayi bilen, azicikta ilkögretim fizigi olan herkez yapar bunu. Gözde büyütmeye gerek yok. Hatta komik.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
2 zamanlı su motoru var mı var ama çok çok eski model bilmeyenlere duyrulur inanmayan honda tarihçesini okusun!
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
Abim yarım litrelik su şişesini benzin deposu olarak kullanmış insan bari 5 litre filan koyar.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Uşağımın eline sağlık :rendeer:

Benim çocukluğumunda (1970'ler yani) bisikletin ön tekerin üzerine bağlanan böyle motorlar vardı. Hatırlayan varmı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dustugunde o dişliler adamın neslini kokunden kurutur::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst