arkadaşım sallamayalım lütfen:mrgreen: 2 zamanlı su motoru olmaz.

birincisi 6-7 saat sabit çalışacak motoru 2 zamanlı yaparsanız klepaj yapar

hadi diyelim su çeıkartıyoruz gömlekli yapalım o zamanda suyu bırakma ihtimali var suyu bırakırsa yine klepaj yapar

ikincisi o kadar süre çalışan motor çok yakar

üçüncüsü her sezon rektefiye etmek lazım, zira bazen son gazla çalıştırmanız gekiyor kaç kmy gelir haftada 3 gün çalışırsa
o yüzden ya dizel yada benzinli 4 zamanlı (eskiden benzin/gazyağlı olanlarda vardı) olur su motorları. nerden biliyorum çünkü 5,5hp honda benzinli ve 11,5hp pancar dizel su motoruna sahibim:mrgreen:
bugün çok ukalayım takmayın beni:queen: