Teşekkürler :)

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Şu an anasayfada 4 manşet 1 de alt haberim var ve hemen hemen üye olduğumdan beri anasayfada genelde sürekli haberlerim oluyor..Bazen diğer üyelerinde bu tarz haber yayınlama yaklaşımlarını görüyorum (bazen iznin olmadan yayınladık diyorlar :) ) bu hoşuma da gidiyor..Bir işe yaramak güzel..Şu beginner seviyesindeki ingilizcemi geliştirsem çok haber yakalıyorum da... :sunny: Teşekkür ederim..
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hakiko girdi oyuna 90 +3. haydi hakiko gözümüz senden gelicek haberlerde
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Hacı dayım çok issizsin ya nasıl basariyon bizede anlat :(
Sektörü söyle bizde o ise girelim :(
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Kendime ait dükkanım var bazen yemek bile yiyemiyorum bazen salak salak oturuyorum işyerini kapatıp birde akşam motosikletçiye gidip birşeylerle uğraşıyorum..Dün akşam gidip bir motor bloğu taktım bajaja onunla uğraştık bir cbf ile uğraştım bir tane cbrye grenaj demiri taktım onuda ters takmışım hele diyom bu bir garip duruyor gece işyerine gelip haber araştırıyorum gün içi mutlaka ya birileri ile ya kavga ediyorum ya uyuz ediyor :D
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Kendime ait dükkanım var bazen yemek bile yiyemiyorum bazen salak salak oturuyorum işyerini kapatıp birde akşam motosikletçiye gidip birşeylerle uğraşıyorum..Dün akşam gidip bir motor bloğu taktım bajaja onunla uğraştık bir cbf ile uğraştım bir tane cbrye grenaj demiri taktım onuda ters takmışım hele diyom bu bir garip duruyor gece işyerine gelip haber araştırıyorum gün içi mutlaka ya birileri ile ya kavga ediyorum ya uyuz ediyor :D

Bırak şimdi hakiko işi hangi torbacıyı kullanıyorsun nasıl bi kafa bu. :queen: (kızma he takılıyos)
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
ne dükkanın var hackiko belki kaçırdığımız bişeyler vardır
maaşlı çalışan olup patronun eline bakmak zor:/
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
146
Senin yaptığın işi onedioda hatta daha basit sitelerde biraz susleyip yapanlar birsuru para kazaniyor.
Beleşe çalışma m dostum.
En azından bi mevki makam versinler modluk neyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst