- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,124
- Konu Yazar
- #1
Şu an anasayfada 4 manşet 1 de alt haberim var ve hemen hemen üye olduğumdan beri anasayfada genelde sürekli haberlerim oluyor..Bazen diğer üyelerinde bu tarz haber yayınlama yaklaşımlarını görüyorum (bazen iznin olmadan yayınladık diyorlar
) bu hoşuma da gidiyor..Bir işe yaramak güzel..Şu beginner seviyesindeki ingilizcemi geliştirsem çok haber yakalıyorum da... :sunny: Teşekkür ederim..