- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
- Konu Yazar
- #1
TCDD de güvenlik görevlisiyim az evvel (yaklaşık 15 dk önce) foruma göz gezdirirken bilgisayarın kasmaya başlaması ile sıkıldım,kapatıp sigara içmek için arkadaşı yerime bırakıp dışarı çıktığımda 11. depo yolu diye tabir ettiğimiz yere seferden dönen bi lokonun geri geri yanaştığını gördüm olağan bi durum olduğu için aldırış bile etmedim fakat lokomatifin yaklaşık 20 mt ilerisinde bişey kımıldadı sanki dikkatlice baktığımda insan olduğunu farkederetmez elimde bulunan telsizle anons edip lokonun durmasını sağladım :santa: yaklaşık 2-3 mt kala lokomatif durdu hemen olay yerine koştuğumda baktımki 73 yaşında alkollü bi amca :sunny: ayağı raya takılmış düşüp kalmış oracıkta
ale: yanına gittim durumu iyi fakat alkolün etkisiyle olduğu yerden kalkamıyo
ale: el verip kaldırdıktan sonra koluna girip parka kadar götürüp bi bankın üzerine yatırdım sızdı gitti
ale:
Eğer farketmeseydim tren geri geri gelip amcayı bi kaç parçaya böler ve ta ertesi gün gündüz saatlerinde sıcaktan kokarsa öyle bulunurdu sanırım(iki yıl önce benzer bi durum olmuştu bu şekilde bulunmuştu rahmetli)
ale: ama artık "Öldürmeyecek Allah öldürmez"mi diyelim yoksa "Hayat tesadüflerden ibarettir" mi diyelim bilemedim :silent:
Paylaşmak istedim sadece :rendeer:
Eğer farketmeseydim tren geri geri gelip amcayı bi kaç parçaya böler ve ta ertesi gün gündüz saatlerinde sıcaktan kokarsa öyle bulunurdu sanırım(iki yıl önce benzer bi durum olmuştu bu şekilde bulunmuştu rahmetli)
Paylaşmak istedim sadece :rendeer: