Tesadüfen Kurtulan Bi Hayat !

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
TCDD de güvenlik görevlisiyim az evvel (yaklaşık 15 dk önce) foruma göz gezdirirken bilgisayarın kasmaya başlaması ile sıkıldım,kapatıp sigara içmek için arkadaşı yerime bırakıp dışarı çıktığımda 11. depo yolu diye tabir ettiğimiz yere seferden dönen bi lokonun geri geri yanaştığını gördüm olağan bi durum olduğu için aldırış bile etmedim fakat lokomatifin yaklaşık 20 mt ilerisinde bişey kımıldadı sanki dikkatlice baktığımda insan olduğunu farkederetmez elimde bulunan telsizle anons edip lokonun durmasını sağladım :santa: yaklaşık 2-3 mt kala lokomatif durdu hemen olay yerine koştuğumda baktımki 73 yaşında alkollü bi amca :sunny: ayağı raya takılmış düşüp kalmış oracıkta :pale: yanına gittim durumu iyi fakat alkolün etkisiyle olduğu yerden kalkamıyo :pale: el verip kaldırdıktan sonra koluna girip parka kadar götürüp bi bankın üzerine yatırdım sızdı gitti :pale:
Eğer farketmeseydim tren geri geri gelip amcayı bi kaç parçaya böler ve ta ertesi gün gündüz saatlerinde sıcaktan kokarsa öyle bulunurdu sanırım(iki yıl önce benzer bi durum olmuştu bu şekilde bulunmuştu rahmetli) :pale: ama artık "Öldürmeyecek Allah öldürmez"mi diyelim yoksa "Hayat tesadüflerden ibarettir" mi diyelim bilemedim :silent:
Paylaşmak istedim sadece :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
daha icilecek sarabi varmis.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ayıldılarmı tekrar içmeye çalışıyolar bunlar :) sonra bekleme salonuna gelip milletten şarap parası dileniyolar boşverin böyle iyi yatsın orada sabaha kadar :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ya meslektaşım olur öyle şeyler bizim meslekte. Marindayken okuldan kaçan öğrencilerden bıkmıştım. Nerde bi kuytu bi köşe var başlıyolar yiyişmeye :santa: kışın öğrenci kovala,yazın ayyaş,berduş, sapık kovala :sunny: villaya geçtim rahatladım. Duvar, üstü dikenli teller ve çit, 5 tane k-9 alman kurdu. 2 villada alarm. Patron yokken yan gel yat:flower:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ohhh hayat sana güzel valla ademim :cherry: Allah kaza bela vermesin cümlemize inş.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Vay beee olaya bak adama bi yaşam şansı daha doğmuş kıymetini ne kadar bilir o bilinmez :/
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaşayacak daha ömrü varmış, vesile olmuşsunuz. Size ve tüm demiryolculara sevgi ve selamlar... Trenleri de, işlemesinde payı olanları da çok seviyorum...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
ya meslektaşım olur öyle şeyler bizim meslekte. Marindayken okuldan kaçan öğrencilerden bıkmıştım. Nerde bi kuytu bi köşe var başlıyolar yiyişmeye :santa: kışın öğrenci kovala,yazın ayyaş,berduş, sapık kovala :sunny: villaya geçtim rahatladım. Duvar, üstü dikenli teller ve çit, 5 tane k-9 alman kurdu. 2 villada alarm. Patron yokken yan gel yat:flower:


Bırak ellesme genclere yaa :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst