Tequ Ufak Bir Kaza Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu adamın amacı bu zaten o yuzden daha ulasmadı asıl amacı yeni konusulmaya baslandı :queen::queen::queen:
Dur ben sana msnden yazayım :p
Kacırdın tequcugum kızcagızı bunu ona asılmadan oncce dusunecektin :queen:
Ne asılması..Ciddi bir ilişki peşindeydim :p
Geçmiş olsun tequ, ucuz atlatmışsın, Allah beterinden sakınsın.:rendeer:

saol murat:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Aha bu da kolcağızımın resmi.ibret olsun size montunuzu giyin :p Geri kalan kısımlar pek ilgi çekici değil ufak tefek yaralar :p


tequ janım kardeşim bu ne yha daha dikkatli ol özllikle kask ve mont konusunda::rantinp:::ranntign[/QUOTE]
,

allah alaaaaaaaaaaaa pek bişey yok muş beee abartıp duruyonuz sabahtan beri:p
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
sen şimdi serap ta görmeye başlarsın :queen::queen::queen:

o serap deil esra görüoooo:queen::queen::queen:

Konuyu Toplam 17 üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
only_king, zion1, grandboss, kuyucadısı, CERRAHI, halis, Tequ, aYe, alper_tim, Loft, aitheros85, urughai, CİHAN
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
abi şu kıza birileri ulaşsın hem kolu yanıo hem yürei. baksana nasılda bağrıo esraa dierk:queen::queen:

Bana bagırmaktan cok boguruyor gibi geldi :queen:
Gelmez olm artık o kıs sen daglarımı delersin yollaramı dusersin yoksa toynaklarımı kullanırsın bilemem :queen::queen:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
yok yok olmujak böyle erhan abi evlilik hazırlıkları yapıo benje ondan banlanmıo yoksa şimdiee oooo biri bana yetki versin konu eice cığrından çıktı:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ne torpili olm kaza yapmışız insanlar geçmiş olsun dio nie kilitlensin alalaa :p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
güleyim mi kahkaha mı atayım bilemedim :queen: uğraşırsan benle böle olur .. Ben otobüsümle giderim hem para da almıyorlar .. :queen:



şaka bi yana üzüldüm yafu geçmiş olsun .. :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ohaaaa:queen:

Konuyu Toplam 22 üye okuyor. (16 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
alper_tim, Hay.alper.est, GorkeM+, grandboss, by_moto, CERRAHI+, Tequ, eric_cartman, halis, zion1, rayjay, Onour, aYe+, Loft, aitheros85, urughai
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
Valla oyle dedigin zaman forumdan suresiz uzaklastırıldıgını biliyorum :wiinkk:
o yuzden emin ol kimseye torpil falan gecmezler burada :mrgreen:

aboww bilmeydim been bunu :pr:

ohaaaa:queen:

Konuyu Toplam 22 üye okuyor. (16 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
alper_tim, Hay.alper.est, GorkeM+, grandboss, by_moto, CERRAHI+, Tequ, eric_cartman, halis, zion1, rayjay, Onour, aYe+, Loft, aitheros85, urughai

beni eklemei unutmuşsun:queen:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst