- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu gün öğleden sonra dersim yoktu. bu sefer daha yüksek bir dağı gözüme kestirdim. Ardeşenden bakıldığında bütün Ardeşen ve Pazar ilçelerini ve Kaçkarların büyük bir bölümünü görür gibi duran bir dağ ve tepeydi.
Buralı öğretmen arkadaşlardan nerden gideceğimi öğrendim ve bastım gaza.
Ayder yolu üzerinde sağ tarafa Dikkaya köyüne doğru tırmanışa geçiyorum. hava günlük güneşlik

bayağı bi irtifa aldım, güzel manzaralar gelecek gibi

yolda yine kar başlıyor

bayağı bi zorluyorum ama burada çakılı kaldım, az geri gidip yolun sağındaki toprak kısımdan devam ettim

buralardan zorlana zorlana çıkıyorum

yorum yok

Burası beni gerçekten zorladı

Bu arada sıcaktan bunalıyorum ve gölgede mola, e motor da ısındı gariban



kelebekleri çok seviyorum

panoramik bir çalışma

Bütün ihtişamıyla Altıparmak dağları(Kaçkarlar zirve) gözüküyor


Şu karşıda görünen tepeye gitmeye çalışacağım ama bayağı kar var yolda

Buraya aşağıya iniyorum

ve korktuğum başıma geliyor, motor çakıldı oraya. dolayısıyla tam zirveye gidemeyeceğim, artık karlar eriyince.

Bu arada sol tarafta derin bir vadi

motoru oradan çevirip çıkarana kadar akla karayı seçtim

ne kadar cedelleştiğimi fotoğraf gösteriyor

işte tamamen çıkarabildim motoru aşağıya ineceğim yola

Karşı tarafta Çayırdüzü köyü var

dayanamıyorum ve bir kaçkar manzarası daha alıyorum

sevdiğim tarz fotoğraflardan

karşıda karadeniz var ama pek belli olmuyor

Birkaç gölge fotoğrafları


karakovan balı(kestane balı)

yukarıdaki fotoğrafı çekerken birisinin bana seslendiğini farkettim. teyzeyle biraz muhabbet edip fotoğraf çekmek için iznini alıyorum. o yokuşta teyzem çay fidesi dikiyor,helal olsun

Bir adet makro, pek güzel olmadı ama idare edin

Aşağıya inerken Behice köyünden bir görüntü

Şimdi bu nerden çıktı diyeceksiniz
motor 5. viteste giderken gaz verdiğim halde gazdan kesiliyordu. hemen ustaya gittim. usta karbüratöre bir bakalım dedi. baktık içi çamur-pas karışımı bir sıvı ile doluydu. halbuki geçen temizlemiştik. usta depoyu temizleyeceğiz dedi. sonuç tabi ki bu fotoğrafta

bu altta biriken nasıl bişeyse

kıyaslama yapılabilmesi için bir de temiz benzinle yan yana çekiyoruz. şimdi motor o kadar rahatladı ki anlatamam. ustama teşekkürler.

Buralı öğretmen arkadaşlardan nerden gideceğimi öğrendim ve bastım gaza.
Ayder yolu üzerinde sağ tarafa Dikkaya köyüne doğru tırmanışa geçiyorum. hava günlük güneşlik

bayağı bi irtifa aldım, güzel manzaralar gelecek gibi

yolda yine kar başlıyor

bayağı bi zorluyorum ama burada çakılı kaldım, az geri gidip yolun sağındaki toprak kısımdan devam ettim

buralardan zorlana zorlana çıkıyorum

yorum yok

Burası beni gerçekten zorladı

Bu arada sıcaktan bunalıyorum ve gölgede mola, e motor da ısındı gariban



kelebekleri çok seviyorum

panoramik bir çalışma

Bütün ihtişamıyla Altıparmak dağları(Kaçkarlar zirve) gözüküyor


Şu karşıda görünen tepeye gitmeye çalışacağım ama bayağı kar var yolda

Buraya aşağıya iniyorum

ve korktuğum başıma geliyor, motor çakıldı oraya. dolayısıyla tam zirveye gidemeyeceğim, artık karlar eriyince.

Bu arada sol tarafta derin bir vadi

motoru oradan çevirip çıkarana kadar akla karayı seçtim

ne kadar cedelleştiğimi fotoğraf gösteriyor

işte tamamen çıkarabildim motoru aşağıya ineceğim yola

Karşı tarafta Çayırdüzü köyü var

dayanamıyorum ve bir kaçkar manzarası daha alıyorum

sevdiğim tarz fotoğraflardan

karşıda karadeniz var ama pek belli olmuyor

Birkaç gölge fotoğrafları


karakovan balı(kestane balı)

yukarıdaki fotoğrafı çekerken birisinin bana seslendiğini farkettim. teyzeyle biraz muhabbet edip fotoğraf çekmek için iznini alıyorum. o yokuşta teyzem çay fidesi dikiyor,helal olsun

Bir adet makro, pek güzel olmadı ama idare edin

Aşağıya inerken Behice köyünden bir görüntü

Şimdi bu nerden çıktı diyeceksiniz

bu altta biriken nasıl bişeyse

kıyaslama yapılabilmesi için bir de temiz benzinle yan yana çekiyoruz. şimdi motor o kadar rahatladı ki anlatamam. ustama teşekkürler.

Son düzenleme: