tepe serisi 8

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün öğleden sonra dersim yoktu. bu sefer daha yüksek bir dağı gözüme kestirdim. Ardeşenden bakıldığında bütün Ardeşen ve Pazar ilçelerini ve Kaçkarların büyük bir bölümünü görür gibi duran bir dağ ve tepeydi.
Buralı öğretmen arkadaşlardan nerden gideceğimi öğrendim ve bastım gaza.

Ayder yolu üzerinde sağ tarafa Dikkaya köyüne doğru tırmanışa geçiyorum. hava günlük güneşlik




bayağı bi irtifa aldım, güzel manzaralar gelecek gibi




yolda yine kar başlıyor





bayağı bi zorluyorum ama burada çakılı kaldım, az geri gidip yolun sağındaki toprak kısımdan devam ettim




buralardan zorlana zorlana çıkıyorum






yorum yok






Burası beni gerçekten zorladı






Bu arada sıcaktan bunalıyorum ve gölgede mola, e motor da ısındı gariban:)



















kelebekleri çok seviyorum :p





panoramik bir çalışma






Bütün ihtişamıyla Altıparmak dağları(Kaçkarlar zirve) gözüküyor











Şu karşıda görünen tepeye gitmeye çalışacağım ama bayağı kar var yolda





Buraya aşağıya iniyorum





ve korktuğum başıma geliyor, motor çakıldı oraya. dolayısıyla tam zirveye gidemeyeceğim, artık karlar eriyince.






Bu arada sol tarafta derin bir vadi





motoru oradan çevirip çıkarana kadar akla karayı seçtim






ne kadar cedelleştiğimi fotoğraf gösteriyor






işte tamamen çıkarabildim motoru aşağıya ineceğim yola




Karşı tarafta Çayırdüzü köyü var




dayanamıyorum ve bir kaçkar manzarası daha alıyorum






sevdiğim tarz fotoğraflardan






karşıda karadeniz var ama pek belli olmuyor





Birkaç gölge fotoğrafları











karakovan balı(kestane balı)






yukarıdaki fotoğrafı çekerken birisinin bana seslendiğini farkettim. teyzeyle biraz muhabbet edip fotoğraf çekmek için iznini alıyorum. o yokuşta teyzem çay fidesi dikiyor,helal olsun






Bir adet makro, pek güzel olmadı ama idare edin







Aşağıya inerken Behice köyünden bir görüntü






Şimdi bu nerden çıktı diyeceksiniz :) motor 5. viteste giderken gaz verdiğim halde gazdan kesiliyordu. hemen ustaya gittim. usta karbüratöre bir bakalım dedi. baktık içi çamur-pas karışımı bir sıvı ile doluydu. halbuki geçen temizlemiştik. usta depoyu temizleyeceğiz dedi. sonuç tabi ki bu fotoğrafta




bu altta biriken nasıl bişeyse




kıyaslama yapılabilmesi için bir de temiz benzinle yan yana çekiyoruz. şimdi motor o kadar rahatladı ki anlatamam. ustama teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkür ederim. ama fotoğraflar nedense küçük boy çıktı. yine fotoğraf yüklediğimiz siteyi değiştirmek gerekecek
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ne var yani???

oraları ben bisikletle dolaşırım be...:queen::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

anlaşıldı sen uslanmayacaksın...kendi haline bırakıyorum seni...:p:cat::rendeer::rendeer::rendeer:

nerene istersen oralarına sağlık...:cat::cat::cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hocam çok güzel bir gezi yapmışsın tebrik ederim fakat bu son 3 fotoyla ilgili anlattığın gaz kesme olayı bendede var.
Hatta bu gün benzin filtresi aldım belki o tıkanmıştır diye.
Yenisiyle değiştireceğim. Ama şu depo temizlemeden kastın tam olarak nedir açıklarsan çok memnun olurum:rendeer:
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Harika resimler ve güzel bir gezi, bizimle paylaştığın için teşekkür eder devamını bekleriz :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yine güzel bir gezi ama doğrusunu söylemek gerekirse resimler çok küçük oldukları için öncekiler kadar kadar keyif alamadım.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Hocam güzel gezi elinize ayağınıza sağlık çok güzel yerler yolunuz açık olsun tekeriniz düz bassın
bir de o benzin ne olmuş öyle
benzin değil çamaşır suyu olmuş resmen :mrgreen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Yusufff takip etmeye yetişemez oldum yahu bu ne hız birader :mrgreen:

dağ tepe gezmedik yer bırakmadın yahu birde yaz olsa bu adamı tutabilene aşkolsun :cherry:

emeklerine tekerine sağlık kardeşim :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
-herkese değerli, güzel, içten, samimi yorumları için çok teşekkür ederim.
-fotoğraflar niye küçük çıktı anlayamadım.küçük çıkmak bi kenara,eksik çıkmışlar. önceden yüklediğim boyutta çıkıyodu. sanırım "minus" sitesi de üyelik sistemine geçti. başka bir foto yükleme sitesi bulmam lazım.
-depoyu temizleme dediğim durum, depodaki benzinin hepsinin çıkarılıp, deponun içindeki kirin tekrar benzin dökülerek iyice çalkalanmasıdır.(bu arada benzin deposunu elbette söktük). veya bunu sirke felan da koyup yapanlar var. (bence siz ilk önce bujiden şüphelenin, olmadı karbüratör, o da olmadı , bu sefer pet şişeye bir miktar benzin boşaltın. o zaman belli olur. daha da belli olması için depoyu çalkalayın,öyle akıtın, o zaman çamur vb. varsa karışışacaktır benzine zaten)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzel gezi olmuş , tek başınıza sıkılmadınızmı :) manzara harika ,

fotoğraf yüklemek için ;

http://imageshack.us/

keşke çift başıma gezsem ama ne çare, kimse yok ki.
bu arada imageshuck üyelik sistemine geçmemişmiydi. oraya yükleyince üye olmayanlar göremiyordu. düzeldi mi bu. yoksa ben zaten sürekli oradan yüklüyordum

Tek teker Ramço
, teşekkürler. sürekli gezmeye çalışıyorum, boş zamanlarımda da öğretmenlik yapıyorum:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Süper gezi olmuş yusuf. Paylaşım için tşk.:cat:

Bu arada benzini nerden alıyorsun, o benzinin hali ne öyle yahu:sunny: Ustanın açıklaması ne oldu?

Senin yavru ceylan resmen çamur yakıyormuş:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Çok güzel bir gezi daha olmuş. Tekerine sağlık.
Ayrıca o kirli benzin ile motor yinede çalışabiliyorsa helal olsun yahu, resmen çamur çıkmış :)

Fotoğraf yükleme sitesi için www.photobucket.com önerebilirim.
Bir defalık üye oluyorsun. Klasörleme sistemi ile çok rahat ve düzenli bir şekilde fotoğraflarını yükleyebiliyorsun.
Başkalarının senin fotoğraflarını görmesi için üye olması gerekmiyor.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
paylaşım için teşekkür ederim hocam. çok güzel yerler. emeğinize sağlık.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Gökhan sorun benzinden değildi. benim deponun içerisi meğer ki pas-çamur karışımı birşeyle doluymuş.aldığım kişi bunu nasıl yaptıysa artık:) yukarıda yazdığım gibi usta ilk önce karbüratörü temizledi. sonra da depoyu söktü ve temizledi, sonuç ortada tabi

Aydoğanx teşekkürler. evet motor gerçekten çamurlu paslı benzin yakıyormuş:)
motorun gaz yememesinin sebebi buymuş meğer. bu arada önerdiğiniz site iyiymiş. bundan sonra oraya yüklerim ,sağolun

abolgi, teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst