- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu gün okul çıkışı yine yerimde duramadım.
Fatih hocaya dedim: hocam seni muhteşem manzaralı bir yere götüreceğim."tamam" dedi. hemen bastık gaza kendimizi dağlarda bulduk.
(daha önce burada paylaşmış olduğum http://www.motosiklet.net/forum/etk...eni-motorum-ile-zirve-bu-sefer-engel-yok.html linkli tepeydi yine bu gezi)
ama bu sefer daha değişik manzaralarla karşılaştık. fakat biraz kaldıktan sonra her tarafı iyice sis bastırdı, fazla fotoğraf çekemedik.
iyi seyirler
















Fatih hocaya dedim: hocam seni muhteşem manzaralı bir yere götüreceğim."tamam" dedi. hemen bastık gaza kendimizi dağlarda bulduk.
(daha önce burada paylaşmış olduğum http://www.motosiklet.net/forum/etk...eni-motorum-ile-zirve-bu-sefer-engel-yok.html linkli tepeydi yine bu gezi)
ama bu sefer daha değişik manzaralarla karşılaştık. fakat biraz kaldıktan sonra her tarafı iyice sis bastırdı, fazla fotoğraf çekemedik.
iyi seyirler