Telefon, ama hangisi hak ediyor?

Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
Merhabalar

Asus zenfone 2 kullaniyorum. Bilen bilir muthis sikintili bir telefondur. sim hatasi vermesi ekran arizasi vermesi gibi sikintidan baska bisey degildir. Telefonumu degistirmek istiyorum. Fakat teknoloji marketlerinde hangi telefonumu alacagimi bulamadim. kimisi butcemi asiyor. kimisi gereksiz dandik geliyor. kendime gore ihtiyaclarimi karsilayacak fiyat-performans denklemini hak edicek. asus gibi kronik problemleri olmayacak yeni nesil ozellikleri olan telefon arayisi icindeyim. Butcem max 2 bin tl dir. Dun karsima cikan Sony Xperia xa1 ultra ile tanistim fakat xa1 serisinde sinyalizasyon sorunu varmis cogu kullanici memnun degilmis.

Sizce acil olarak bugun yarin hangi telefonu almaliyim ? Yada siz hangi telefonu kullaniyorsunuz ve cok memnunsunuz ?

Tesekkur ederim

 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
iPhone 6 kullanıyorum. Çok memnunum. İlk aldığım sene çok oyun oynadım çeşitli uygulamalar kullandım ve bataryanın ömrünü bitirdim 1 senede(aşırı kullandım). %80 gözükürken kapanıyordu falan batarya bitmişti. Garantiye verdim 5 gün kaldı yeni telefon verdiler.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
s5 kullanıyorum (düşünürsen). gayet sorunsuz sağlam makina.. uygulama falan indirip kullanmıcaksan az daha koy ybr al.. ben öyle yapıcam
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
İphone falan alma,
aldım. çok para verdim be. :pale:

iphone yerine huawei p9 düşünüyordum. Çok ta iyi, arkadaşım kullanıyor.
Nokia 6'lar geliyor 1400 tl civarına bilgin olsun az daha zamanın varsa.
Pek sevmeyebilirsin ama zenfone 3 alınabilir. laser maser değil, dolu modeli. 1800 civarındaydı galiba.
Sony z5 premium alınabilir. az daha zorlayıp xz olabilir.
Bunlardan birini alacaktım ben

edit: marka fanatiklerine de aldırma.
O ne öyle, telefon olacaksa sony falan olsun.
Gerek yok, çoğu markanın çok modelinde birbirinden üstünlükleri var.
sony z5 prem alıp 4k görüntüyü işlemci ısınarak göstereceğine, az daha ver zenfone 3 al; mantıklı olsun gibi.
Fanatiklik zararlıdır.
Alacaksanda ara modellerden alma, samsungsa s7 s8 git al. sony se z5 falan al. Amiral gemilerinden yürü yani. Hani tutup samsung j7 veya k35 gibi garip garip isimli cihazları alma yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
General Mobile GM 6 Plus. Google desteği ile elinizde patlamayacak bir makinadır, fiyatı da özelliklerine göre uygun.Servis desteği de çok iyidir
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
58
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Samsung Galaxy serisini önerebilirim. Note kullanıyorum. 4 uygun fiyat bulunursa alınabilir. Aynı şekilde Galaxy a7 güzel telefondur, problem çıkarmaz, keyiflidir. Iphone 5, 6 uygun fiyat bulunursa alınabilir.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Xiaomi mi5 kullanıyorum fiyatına göre işlemci ve ram özellikleri 2500 liralık telefonlara kafa tutan cinsten
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Xiaomi mi5 yada 5s iyi bir seçim.


Ayrıca Huawei p9 paran biraz daha çıkarsa p10

Kafa telefonlara boşa para vermeye gerek yok.

Samsung s7 kullanıyorum ama başına gelmeyen kalmadı. Şimdiye kadar sadece kamerasından memnun kaldım ve çok işime yaradı. Geri kalan tırıvırı
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
2 yıl samsung kullandım. Bataryadan sorun çıktı servis sarj aletini falan çaldı. Sonra mahkemeye verdim paramı iade aldım. Sony xperia Z2 aldım. Bugün 2 sene 1 ay falan oldu. Daha tık yok. Ama Z2 artık alınmaz. Eski bi model. Daha yeni modellerden sony düşünülebilir. Sonylerin iyi yanı olarak kasma yok. Bu da bana yeterli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2017
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sony den uzak dur. tavsiyem; note 4, note5, s6, iphone6 32 gb, fiyat performans açısından ben htc one m8 kullanıyorum. Telefonu şu anda sahibindende 600 liraya bulabiliyorsun. Bence muazzam bir f/p telefonu. Hızlı,sorunsuz. Bu işlere kafa yormuş biri olarak nacizane tavsiyem bir kere sony ve lg den uzak durman gerisi sana kalmış...
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Xiaomi (zor yazılır, şayomi diye okunuyor ama sanırım) şu sıralar depara geçti.
Distribütörü yok ülkemizde ama harbiden alengirli bir telefon.
Piyasayı yavaş yavaş sahipleniyor.
Xiaomi Note 4 aldım bende. Fiyat ve performans olarak çok memnunum.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Powerbank tavsiyesileride alalım lütfen, kullanan beğenen f/p olarak değerlendirebilecek..
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Büyüklük takıntısı yoksa iphone 5SE
Eğer işimi görsün dersen şuan kullandığım 3 senelik samsung galaxy s5 iç aksamı sorunsuzdur. Çerçeve soyulur ama sorun olmaZ.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Asus zenfone 2 kullanıyorum 2 senedir fakat sim hatasını ben böyle aldım telefonu aldımdım normal olan sim kartı değiştirdim taktom sorunsız kullanıyordum sonrasında avm de turkcel e gidir o zaman 4,5g muhabbeti yüzünden ücretsiz değişim ve 1gb internet jediye geliyordu üstelik yeni simler micro falan olabiliyordu hemen değiştirdik
Sonrasında sim arızası aldım dükkandan çıkmamla girmem bir oldu sonra yapamadılar boku telefona attılar sonra sim kartları yanyana getirdik yeni olan eskisine göre inceydi ve temassızlık yapıyordu arayı doldurarak kullandım motota bünince titreşimden oksa görek gün boyu ara ara aynı hatayı aldım 2 gün sonra gittim vodofona bsktım sim kartları hem micro hemde türkcel gibi ince değil geçiş yaptım o gün bugün sorun yaşamadım sorun telefonda değil bence türkcelin sim kartları biraz ince bundan kaynaklı
7,8 kez telefonu düşürdüm banamısın demedi 40 50 km hız ile giderken cebimden düştü ekrenı gitti 160 tl ye yaptırdım ekran orjinal ile değişti ama belki farklı modelinindir ara ara titreme gibi bişey oluyo düşmeden önce yoktu asus birdaha alırmıyım alırım aga hem fiyat uygun hem özellikleri iyi hemde sarjı uzun gidiyor
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Telefona çok para verip yeni çıkan modelleri almayın. Artık bunların hiçbiri 2 yıldan fazla pek dayanmıyor. Evladiyelik telefon diye bir şey kalmadı. 1250-1500TL aralığında android telefonlardan birini alın gitsin LG olur HTC olur farketmez.
 
Katılım
10 Şub 2016
Mesajlar
152
Lenovo k5 note kullanıyorum 850 Tl ye taş gibi telefon, şimdi bir üst modeli çıktı k6 note hem malzeme kalitesi hem de hız açısından gayet yeterli telefonlar fazla para vermek istemezsen düşünebilirsin.
Powerbank olarak da xiaomi nin power bankları kalitelidir.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Sony Xperia a1 ultra alma kizima aldim.sikintili Ben HTC kullaniyorum 626 desire iki yildir hic Sikinti yasamadim.internet I hizlidir.oyun oynamadigim oyun bilmiyorum
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
General Mobile GM 6 Plus. Google desteği ile elinizde patlamayacak bir makinadır, fiyatı da özelliklerine göre uygun.Servis desteği de çok iyidir

Sorunsuzluk ve general mobil :) kesinlikle alma 3-4yildir elite modelini kullaniyorum zamaninda nexus5-lg g2-elite arasinda kalmistim keske bunu almasaydim.donanim olarak cok ustun telefonlar yapiyor fakat yazilimlari googleda olsa cok kotu. Tek iyi yani general mobilin parcalari cok ucuz(servis haric) ekran kirildi 80 lira, batarya 35 lira soket 5 lira :) hint-cin mali oldugu icin parcalar ucuz
Edit: benim 80 liraya aldigim(montajsiz) orjinal ekran, serviste 395lira(montaj dahil)
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Bende asus kullanicisiyim onerdikleri gibi xiaomi ulkemizde pek bilinmemesine rağmen şuan alinabilecek en iyi telefon gibi duruyor. Xiaomi mi5 düşünüyorum bende bazı migroslarda oluyor onun dışında n11 gittigidiyor gibi sitelerden bulabilirsin araştırarak almanı tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst