TEKTEKER YAPMAYA ÇALIŞMAK (dengesizlik)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tekteker yapmak:bounce: isterken olanlar oluyor...Denge kaybı ve düşmesi...:pr:

.




.

Buda başka bir video..Ayakları salmanın dengeye etkisi......:pr:


.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
murat abi bilirsin eskilerin bir lafı var

cin olmadan adam çarpmaya çalışıyorlar:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
her önüne gelen tek teker yaparsa olacağı bu.bakın bana yapmıyorum ve çok rahatım:cherry:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
fena düşmüş:pale: ilk kullanmaya başladığımda artçımında sayesinde ağirlık arkada olduğundan birazda acemilikten kalkışlarda tekere geldiğim oldu'da allahtan düşmedik zaten bukadarı beni aşar :cherry: zaten adamda acemi gibi gözüküyo:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahaha aptal herüf.......
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
yaw arkadaş tek teker sevdalılarına
tek tekerli motorlar satılsın. israf olmasın.:p
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
bence dengesizlik değil dengesiz adam yaparsa sonuc bu
dengeli adamın yapacağı iş en iyisi hiç bulasmamak
heleki öle motorlarda sonuc feci olabilir...
ama illa yapıcam diyosanız bi beat yada bws işinizi görür fazlasıyla ;)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bu işler böyledir,düşer kalkar düşer kalkar öğrenir,komik bişeyde göremedim videoda,bide aramızda gazı fazla açınca ,motorun kafasına geçeceğini bilen profesyonel tektekercilerde var,bana bişey yazmak düşmez:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
yaw arkadaş tek teker sevdalılarına
tek tekerli motorlar satılsın. israf olmasın.:p


Cidden ya ben de merak ediyorum, uretilse oyle bir model talep patlamasi olur, trafikte tek teker yapma hastaligi olan manyaklar da rahatlar hic degilse.
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
adamın kalkışında meymenet yokki dususunde meymenet olsun herıf kagıt parçası gıbı ordan oraya
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bence bu adam tektekeri iyi biliyor fakat yaptığı hata
sele üzerine oturarak ayaklarını boşa bırakması...
Yoksa gayet güzel tekere kalkıyor bence...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
maşallah bu tekteker işini ne kadar çok bilen varmış yaaa,herkes tekteker arif herkes rossi mübarekk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst