14-15 senedir motosiklet kullanıyorum,eskiden ilk öğrendiğim zamanlarda debriyajla oynayarak kaldırmaktan korkmuyordum,kullandığım motorlar güçsüz olduğu için

ama yaş ilerledikçe atraksiyon merakı da giderek azalıyor ve güvenli sürüş (güvenli ama tempolu :mrgreen

daha çok önem kazanıyor,şimdilerde nadiren de olsa gazla tekere kalktığım oluyor,ama debriyajla oynamaya tırsıyor ,rezil olmaktan korkuyorum

ama deli çağlarımda böyle güçlü motorlarla tecrübem olsaydı herhalde akrobasiye de merak sarardım,hakkını vererek yapabilenleri (tabiki başkalarının hayatını riske atmadan) çok takdir ediyor ve imreniyorum:rendeer: