TekTeker gideceğimize TekerTeker gidiyoruz..

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288


Yeryer geyik,+18 materyaller,cinsel öğeler ve davranış bozukluğuna neden olacak öğelere rastlanabilir.

Hamile yada hamile şüphesi olanlar tarafından veya aileyle beraber okunmaması tavsiye edilir.Beklenmeyen bir yan etki görüldüğü taktirde lütfen moderatörünüze başvurunuz.

Kısa zaman içinde arka arkaya kaza haberleri almaya başladık :pale:
Herkes bir şekilde bir yerde patlıyor..Sıcaklardan mı yoksa kem gözlerden mi bilinmez..
İlk önce Halis ve CERRAHI ye üzüldük.İlk duyduğumda şok oldum hatta .. Gişe çıkışı Halis abiyi güvenli sürüş mesafesiyle takip etmeyen Erhan,Halis abinin yaptığı kadar profesyonel bir fren yapamayıp 8de8 kusurlu bi şekilde Hem kendi motorunu ve kendini,hemde Halis abinin güzelim F800 ünü pert etti..Şükür ki 2 side iyi şimdi..

2. Kaza haberi bendeniz Tequdan geldi :p Bahtsız bi şekilde nazara geldim sağlam sürüklendim,hala sakatım :p Dizimde bağ zedelenmesi yoksa ameliyattan yırtıp 2 hafta içinde sahalara dönücem kısmetse :p

3.Kaza haberini Onurdan Prometheus06dan aldık.Sanırım hala hastanede..2 kere aramama rağmen kendisiyle görüşemedim ama sanırım ameliyattan çıkmıştır ve iyidir.Ve bildiğim kadarıyla kaza üzerine kıran araçtan kaçmak için yaptığı manevra ile karşı şeritten gelen araçla çarpışarak meydana gelmiş..Umarım en kısa zamanda ayağa kalkarsın onur..

4.Kaza haberimizi Burcudan aldık.. Bir arabanın sağından geçerken onu farketmeden sağa dönmeye çalışan arabayla bir oldu..Sıyrık ve çiziklerin yanı sıra köprücük kemiğinin kırılmasıyla zor günler yaşıyor..Sana da acil şifalar kız :p

5. ve son haberi Loft düğmesinden aldık :p Tali yoldan çıkan arac yüzünden tecrübesizliğik ve kabak lastiklerin sebebiyle duramayarak motoru yan yatırıp orasının burasının ağrımasına neden oldu ve sırasını savdı..

Nasıl bir ay bu temmuz yahu.. Ardardına kaza haberleri aldık..Ciddi birşey olmaması tek tesellimiz biraz daha dikkat arkadaşlar..
Eğer böyle giderse olası patlayacaklar arasında komtan-GKN-Jesse ve fazer600 ü görüyorum :p ( Allah korusun) Kendinize dikkat edin beyler :p

Alper seni kasıtlı yazmıyorum, o makineyle sıra mıra savılmaz :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aman dikkat arkaraşlar ! Hiçbirimizin aramızdan ayrılmasını istemeyiz.. Cok dikkat edin kendinize .. SİZİ SEVİYORUM :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
evet sıra kimde :p neyse ki sağLık olsun hepimiz ucuz atlattık.. Bu arada bize en çok gülen kim merak ediyom :p kimin nazarına geldik acaba :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Aman dikkat arkaraşlar ! Hiçbirimizin aramızdan ayrılmasını istemeyiz.. Cok dikkat edin kendinize .. SİZİ SEVİYORUM :rendeer:
Bizde seni seviyoruz :p
Allah korusun insallah baskaları olmaz da uzulmeyiz.
İnşallah Erhan.. İşin geyiği bu
evet sıra kimde :p neyse ki sağLık olsun hepimiz ucuz atlattık.. Bu arada bize en çok gülen kim merak ediyom :p kimin nazarına geldik acaba :p
Loft seninki sayılmaz aslında :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
allah hepimizi korusun
umarım dikkatsiz hayvanlara denk gelmeyiz hiç birimiz
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Mt nin üzerine kara bulut mu çöktü ne kazazedelere acil şifalar diliyor kazazede adaylarına ise dikkat diyorum :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bu sezon sıramı savdım inşallah başka kaza görmem ama şu varki zaten bir doktora gidersem bana en az 2 ay yasak diyecek motor o yüzden gitmiyorum ama artık acılar dayanılmayacak seviyeye geldi aynı burcu gibi amuzda kırık var
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Abi ihmal etmesen sunu gitsen bir sene binmeden belki atlatabilirsin boyle acı cekmek zordur ya
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
internette bi test yaptım link veremiyorum yasak :p

Trafik kazasından ölecekmişim .. :pale:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292


Yeryer geyik,+18 materyaller,cinsel öğeler ve davranış bozukluğuna neden olacak öğelere rastlanabilir.

Hamile yada hamile şüphesi olanlar tarafından veya aileyle beraber okunmaması tavsiye edilir.Beklenmeyen bir yan etki görüldüğü taktirde lütfen moderatörünüze başvurunuz.

Kısa zaman içinde arka arkaya kaza haberleri almaya başladık :pale:
Herkes bir şekilde bir yerde patlıyor..Sıcaklardan mı yoksa kem gözlerden mi bilinmez..
İlk önce Halis ve CERRAHI ye üzüldük.İlk duyduğumda şok oldum hatta .. Gişe çıkışı Halis abiyi güvenli sürüş mesafesiyle takip etmeyen Erhan,Halis abinin yaptığı kadar profesyonel bir fren yapamayıp 8de8 kusurlu bi şekilde Hem kendi motorunu ve kendini,hemde Halis abinin güzelim F800 ünü pert etti..Şükür ki 2 side iyi şimdi..

2. Kaza haberi bendeniz Tequdan geldi :p Bahtsız bi şekilde nazara geldim sağlam sürüklendim,hala sakatım :p Dizimde bağ zedelenmesi yoksa ameliyattan yırtıp 2 hafta içinde sahalara dönücem kısmetse :p

3.Kaza haberini Onurdan Prometheus06dan aldık.Sanırım hala hastanede..2 kere aramama rağmen kendisiyle görüşemedim ama sanırım ameliyattan çıkmıştır ve iyidir.Ve bildiğim kadarıyla kaza üzerine kıran araçtan kaçmak için yaptığı manevra ile karşı şeritten gelen araçla çarpışarak meydana gelmiş..Umarım en kısa zamanda ayağa kalkarsın onur..

4.Kaza haberimizi Burcudan aldık.. Bir arabanın sağından geçerken onu farketmeden sağa dönmeye çalışan arabayla bir oldu..Sıyrık ve çiziklerin yanı sıra köprücük kemiğinin kırılmasıyla zor günler yaşıyor..Sana da acil şifalar kız :p

5. ve son haberi Loft düğmesinden aldık :p Tali yoldan çıkan arac yüzünden tecrübesizliğik ve kabak lastiklerin sebebiyle duramayarak motoru yan yatırıp orasının burasının ağrımasına neden oldu ve sırasını savdı..

Nasıl bir ay bu temmuz yahu.. Ardardına kaza haberleri aldık..Ciddi birşey olmaması tek tesellimiz biraz daha dikkat arkadaşlar..
Eğer böyle giderse olası patlayacaklar arasında komtan-GKN-Jesse ve fazer600 ü görüyorum :p ( Allah korusun) Kendinize dikkat edin beyler :p

Alper seni kasıtlı yazmıyorum, o makineyle sıra mıra savılmaz :p


öleyim ozman ...... bildigin öleyim .. suda bogulayım ..

anaaa tequ yeni topiq açmış lann .. bahiimm ... ... valla yeni topiq

canım malicim . iyi dileklerini gözden geçirdim bilahassa en kısa zmanda bir diregin ustüne görüşmek üzere (((((((:) gerizekalı :p

bahiimmm vallaa gerizekalı .:p:p:p:p:p hahahahh a:queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moral bozuyosunuz yaw;ben"yolda para bulsam,belki yeni motor alırım" filan derken yaptığınız işe bak:)
kumda mı oynayacağız siz böyle yazdıkça?.
Şaka bir yana bu günlerde forum üyeleri arasında bir uğursuzluk mu dolaşıyor? diye gerçekten merak ediyorum.
Kaza geçiren arkadaşlarıma acil şifalar diliyorum
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
benimde yarabdan tek isteğim malinin motosikletinin eksozlarının biran önce gümbürtüye gitmesi =)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
öleyim ozman ...... bildigin öleyim .. suda bogulayım ..

anaaa tequ yeni topiq açmış lann .. bahiimm ... ... valla yeni topiq

canım malicim . iyi dileklerini gözden geçirdim bilahassa en kısa zmanda bir diregin ustüne görüşmek üzere (((((((:) gerizekalı :p

bahiimmm vallaa gerizekalı .:p:p:p:p:p hahahahh a:queen::queen::queen::queen:

Olm utanmıyormusun böle konuşmaya sen :p Tv de duyup duyup gelip espri yapıyorusn..Sezon tatiline de girdi nerden espri çalacan hadi bakim :p Patlican işte nie inat edion :p

benimde yarabdan tek isteğim malinin motosikletinin eksozlarının biran önce gümbürtüye gitmesi =)

Töbe de kafir ! :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst