Raphael Pazar akşamı tarabya sahilde yanımdan geçtin arkanda artçı vardı korna aldım sallamadınkarşı şeritteydim. Kırıldım sana
Benzinmi 1-2 tl inmeden bana yararı olmaz. Bu inişim bi kalkışı olucak elbet hazır iktidarda sağlamken kalkmasından korkarım ben.
Selam almadıysan o ben değilimdir. Ben normalde bile tanımadığım motorculara selam verıyorum.Raphael Pazar akşamı tarabya sahilde yanımdan geçtin arkanda artçı vardı korna aldım sallamadınkarşı şeritteydim. Kırıldım sana
Benzinmi 1-2 tl inmeden bana yararı olmaz. Bu inişim bi kalkışı olucak elbet hazır iktidarda sağlamken kalkmasından korkarım ben.
Provakatörler damlar az sonra, yok kaşıkla vermiş kepçeyle almış ta mış![]()
Ya sabır...
Yalan mı yazmışız? Haksızmıyım? Olmayan birşeyi mi söyledim? Yada bu parti kötü şu parti daha mı iyi dedim? Bunun neresi provakatörlük?
İyi ozaman honda zam yapsın siz susun yaz gelince motor fiyatları yükselsin yine susun üniverste harçlarına zam gelsin yine susalım sonra ötv nin kdv si alınsın susalım susa susa bu hallere düştük! Bu nedenledir ki bugün honda en dandik modellerini getiriyor bu nedenle hala üniversitelerde taa sovyet zamanından kalma mikroskoplar kullanılıyor bu nedenledir ki benzinin rafineri fiyatının 3 katını pompada ödüyoruz
Şimdi söyleyin bana (sağ sol ayrımı yapmadan) hükümetin/meclisin beceremediği yapamadığı sorunları dile getirmenin neresi düzen bozuculuk? Eğer düzen halkı soymaya ve 3 kuruş para kazananın ekmeğine göz dikmekse evet ben düzen bozucuyum. Ama bu durumdan ne sizin ne de bir başkasının memnun olduğunu düşünmüyorum
Şunu asla unutmayın. Burada bu zamlara tepki gösterirken sadece kendi çıkarlarımı kendi çocuklarımın geleceğini değil sizin ve diğer insanlarında çıkarlarını ve çocuklarının geleceklerinin daha iyi olması için çabalıyorum. Bununda yanlış veya kötü olduğunu düşünmüyorum.
Ya sabır...
Yalan mı yazmışız? Haksızmıyım? Olmayan birşeyi mi söyledim? Yada bu parti kötü şu parti daha mı iyi dedim? Bunun neresi provakatörlük?
İyi ozaman honda zam yapsın siz susun yaz gelince motor fiyatları yükselsin yine susun üniverste harçlarına zam gelsin yine susalım sonra ötv nin kdv si alınsın susalım susa susa bu hallere düştük! Bu nedenledir ki bugün honda en dandik modellerini getiriyor bu nedenle hala üniversitelerde taa sovyet zamanından kalma mikroskoplar kullanılıyor bu nedenledir ki benzinin rafineri fiyatının 3 katını pompada ödüyoruz
Şimdi söyleyin bana (sağ sol ayrımı yapmadan) hükümetin/meclisin beceremediği yapamadığı sorunları dile getirmenin neresi düzen bozuculuk? Eğer düzen halkı soymaya ve 3 kuruş para kazananın ekmeğine göz dikmekse evet ben düzen bozucuyum. Ama bu durumdan ne sizin ne de bir başkasının memnun olduğunu düşünmüyorum
Şunu asla unutmayın. Burada bu zamlara tepki gösterirken sadece kendi çıkarlarımı kendi çocuklarımın geleceğini değil sizin ve diğer insanlarında çıkarlarını ve çocuklarının geleceklerinin daha iyi olması için çabalıyorum. Bununda yanlış veya kötü olduğunu düşünmüyorum.
benzinden ve taşıtlardan faiş fiyatta vergi alınacağına 20-30 senedir süre gelen yancılık, israfçılık ve kaçakçılığın önüne geçilebilir... ancak şunu da unutma ki, bu ülke vergi ile yürüyen bir ülke zira devlete kâr getiren hemen her kurum ÖZELLEŞTİRİLDİ.
Provakatörler damlar az sonra, yok kaşıkla vermiş kepçeyle almış ta mış![]()
Dolduralım valla. Zaten delik midir nedir?_ Dolmak bilmiyor mübarek.Görkem ağam doldur cubufu ne olur ne olmaz bu ülke garip ülke